Home > Cursuri MANAGEMENT si ANTREPRENORIAT online si la sala > Curs Manager calitate - ISO 9001:2015

Curs Manager calitate - ISO 9001:2015

Cursul  Manager calitate ISO 9001: 2015 este autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor - pentru ocupatia MANAGER AL SISTEMELOR DE MANAGEMENT AL CALITATII, cod  COR 242114 (vezi autorizatia). Conform ORDIN MMPS nr. 1.149 din 16 iulie 2020 cursurile autorizate de formare profesionala a adultilor se pot organiza atat on-line cat si la sala.

Un „manager al sistemelor calitatii" trebuie detina capacitatea de-a implementa sisteme de management in conformitate cu orice standard de referinta in managementul calitatii sau cu cerintele oricarei intreprinderi si de a actiona ca responsabil al sistemului calitatii in orice intreprindere, indiferent de marimea acesteia. In plus, el trebuie sa fie capabil sa efectueze audituri ale calitatii proceselor si produselor, atat ca auditor intern cat si ca membru al unei echipe de auditori ce efectueazã audituri de certificare.

Un „manager al sistemelor calitatii" se caracterizeaza prin deschidere spirituala, pragmatism si interes pentru eficienta muncii. El trebuie sa fie leal, sa detina abilitati manageriale si capacitatea de-a lucra în echipa.
Un „manager al sistemelor calitatii " trebuie sa fie competent in implementarea si utilizarea tuturor tehnicilor, metodelor si instrumentelor de management al calitatii.

 

Cursul se adreseaza, in special, persoanelor care:

  • proiecteza/revizuiesc documentatia si implementeaza sisteme de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2015;
  • conduc  procesul de audit de prima sau secunda parte al sistemului de management al calitatii intr-o organizatie;
  • doresc sa aplice tehnicile si instrumentele managementului calitatii pentru a determina cresterea performantei organizatiei in care se implementeaza acest sistem.


Obiective:

  • Formarea abilitatilor si competentelor de implementare a conceptului de abordare  procesuala in organizatie;
  • Dobandirea competentelor de gestionare a proceselor sistemului de management al calitatii prin aplicarea ciclului PDCA si in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2015;
  • Formarea competentelor si abilitatilor de utilizare a metodelor si instrumentelor specifice managementului calitatii pentru evaluarea si imbunatatirea performantei proceselor sistemului de management al calitatii;
  • Formarea competentelor de  manageriere a programului de  audit intern si de secunda parte. 

 
Tematica:

  • Standardele de referinta ale sistemului de management al calitatii;
  • Conceptele «calitate» si «management al calitatii»: terminologie, principiile managementului calitatii, abordarea procesuala;
  • Implementarea sistemului de management al calitatii intr-o organizatie, in conformitate cu ISO 9001:2015;
  • Procesele de management;
  • Procesele de planificare;
  • Procesele  suport;
  • Procesele de realizare;
  • Evaluare performante;
  • Costurile calitatii;
  • Tehnicile si instrumentele managementului calitatii.

 
Competente dobandite:

  • Leadership in sistemul de management al calitatii
  • Coordonarea, motivarea si sustinerea echipelor implicate in imbunatatirea practicilor, procedurilor, produselor si serviciilor organizatiei
  • Gestionarea propriilor resurse (cunostinte, aptitudini, timp) in vederea dezvoltarii personale
  • Dezvoltarea de relatii de lucru eficace cu colegii si alte parti interesate
  • Dezvoltarea unui program de obiective ale calitatii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizatiei
  • Dezvoltarea de planuri operationale pentru zona sa de responsabilitate
  • Asigurarea conformitatii sistemului de management cu cerintele legale si reglementare
  • Aplicarea principiilor managementului calitatii in activitatile curente
  • Aplicarea metodelor de comunicare adecvate in transmiterea diferitelor tipuri de mesaje
  • Asigurarea ca exista implicarea managementului in gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizatiei
  • Dezvoltarea si implementarea abordarii procesuale in toate procesele organizatiei
  • Asigurarea ca rezultatele tuturor proceselor indeplinesc cerintele stabilite si sunt imbunatatite continuu
  • Aplicarea instrumentelor si metodelor pentru imbunatatirea performantelor organizatiei
  • Coordonarea programelor de audit intern si de audit de secunda parte
  • Implicarea in construirea unui sistem de management centrat pe client
  • Asigurarea serviciilor pentru client si sprijinirea initiativelor de imbunatatire
  • Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfactiei clientilor
  • Dezvoltarea unui sistem de management al relatiilor cu furnizorii
  • Evaluarea eficacitatii instruirii angajatilor

 

Structura cursului:

Cursul este structurat conform noilor cerinte privind formarea profesionala a adultilor care impun o tehnica de invatare bazata pe foarte multe aplicatii practice pentru o mai justa intelegere si aplicare a informatiilor teoretice. Astfel, cursul imbina in mod util cele doua parti componente (partea teoretica si partea practica), cu unicul scop de a intampina nevoile cursantilor de a aplica efectiv ceea ce li se ofera in partea teoretica a cursului.


Perioada:

Puteti urma cursul online in una dintre urmatoarele sesiuni:

Sesiunea 1: 03, 04, 05 si 06 octombrie 2022, intre orele 9.30 - 17.30

Sesiunea 2: 31 octombrie, 01, 02 si 03 noiembrie 2022, intre orele 9.30 - 17.30

Sesiunea 3: 05, 06, 07 si 08 decembrie 2022, intre orele 9.30 - 17.30

Cursul se va finaliza cu dezvoltarea unui proiect, necesar in vederea sustinerii examenului de absolvire. La fiecare sesiune se vor adauga 3 saptamani in care se vor imbina teoria si practica individuala / la locul de munca / la domiciliu/la sala, pentru dezvoltarea proiectului, in vederea sustinerii examenului de absolvire. Proiectul se va dezvolta individual de catre participanti, sub coordonarea lectorului. Formatorul va fi la dispozitia cursantilor atat prin intermediul consultatiilor la sala conform unui program stabilit, cat si prin consultatii individuale, prin internet / e-mail, telefon etc..

 

Pret curs online: 630 LEI/persoana (scutit de TVA)
Pret curs la sala*: 900 LEI/persoana (scutit de TVA)

Taxa de examinare: 70 LEI (scutit de TVA) – doar pentru cei care doresc examinarea pentru obtinerea certificatului de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.

*Preturile sunt valabile pentru cursurile OPEN (sustinute in Bucuresti) sau la sediul clientilor. Daca doriti un curs dedicat, intr-o alta locatie, va rugam sa ne contactati.

 

Conditii de participare la curs:
Pentru a putea sustine examenul de absolvire in vederea obtinerii certificatului autorizat este necesara absolvirea studiilor superioare cu diploma de licenta. Dupa caz, participantul va depune dovada competentelor si deprinderilor conform standardului ocupational.

 

Agenda cursului:

Ziua 1

  • Deschiderea cursului: prezentare, testare a competentelor si deprinderilor participantilor;
  • Obiectivele si programul cursului;
  • Prezentarea standardelor de referinta ale unui sistem de management al calitatii (seria ISO 9000 si seria ISO 10000);
  • Conceptul “Management al calitatii” ; Terminologie si principii – Aplicatii practice;
  • Abordarea bazata pe procese; Tipuri de procese intr-un sistem de management al calitatii – Exemple si aplicatii practice;
  • Contextul organizatiei – Aplicatii practice.

Ziua 2

  • Gestionarea proceselor de management in conformitate cu ISO 9001:2015 – Studii de caz
  • Managementul proceselor de planificare – Studii de caz
  • Managementul proceselor suport – Studii de caz
  • Managementul proceselor de realizare – Studii de caz
  • Managementul proceselor de evaluare a performantei – Studii de caz
  • Managementul proceselor de imbunatatire – Studii de caz .

Ziua 3

  • Elaborarea si gestionarea programelor de audit:
    1. Responsabilitati si resurse
    2. Principiile de audit – Exemple practice
    3. Elaborarea unui program de audit – Aplicatii practice
    4. Intocmirea documentelor de audit – Aplicatii practice
    5. Tehnici de audit – Exemple practice
    6. Colectarea dovezilor de audit – Aplicatii practice
    7. Formularea si redactarea concluziilor de audit – Aplicatii practice
    8. Urmarirea actiunilor corective stabilite in urma auditului
    9. Monitorizarea si imbunatatirea programului de audit – Exemple practice

Ziua 4

  • Costurile calitatii: tipuri, evaluare si analiza – Aplicatii practice;
  • Cele 7 instrumente clasice ale managementului calitatii - Aplicatii practice;
  • Instrumente si tehnici moderne de management al calitatii si utilizarea lor pentru cresterea performantei organizatiei – Aplicatii practice;
  • Discutii libere;
  • Concluzii.


Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro  In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.

Programul este autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor - pentru ocupatia MANAGER AL SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII , cod COR 212114, iar certificatul eliberat este recunoscut de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale.

 

Programul de formare se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat in conformitate cu Metodologia certificarii formarii profesionale a adultilor.

Pentru cursurile la sala sau on-line o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Parteneri

 

Asociatia Nationala Expertilor in Managementul Riscului din Romania

http://www.anpmr.ro/

 

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Bucuresti

http://bucuresti.mmanpis.ro/comisia-de-autorizare-a-furnizorilor-de-formare-profesionala/

 

Asociatia de Standardizare din Romania

 

Stiri

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Cursuri de perfectionare pentru entitati publice

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Articole

Modelul COSO – componente, principii si beneficii

The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.

Cat de important este Auditul Intern pentru o companie

Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.

Manager siguranta alimentara

Managerul in domeniul sigurantei alimentare este  persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.

Managementul riscului

Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.

Abonare la Newsletter

  

 

 

CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

 

Curs online Managementul deseurilor

 

Cursul include urmatoarele tematici:

 

  • - Reglementari privind managementul deseurilor - OUG nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
  • - Noutati in domeniul gestionarii eficiente a deseurilor generate de modificarile legislative la nivelul UE transpuse in legislatia nationala;
  • - Obligatii derivate din aquis-ul UE de a crea cadrul necesar si predictibil pentru autoritati locale si mediul privat in cederea stimularii performantei si a concurentei echitabile;
  • - Managementul operational al compartimentului de mediu;
  • - Abordarea sistemica in contextul exigentei legislative si a principiilor dezvoltarii durabile;
  • - Cerinte reglementate privind monitorizarea calitatii factorilor de mediu si impactului activitatilor economice asupra mediului;
  • - Monitorizarea si raportarea in domeniul managementului deseurilor;
  • - Programe de masuri pentru prevenirea si reducerea generarii de deseuri;
  • - Auditul de deseuri intre obligativitate si necesitate.

 

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

 

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”,

in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).

Top Quality Management, cu sediul in Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr 49, Sector 1, Nr. Reg. Com.: J40/2225/2005, Cod de inregistrare: RO17206359,

operatorul site-urilor www.cursuriautorizate.ro si www.topquality.ro declara ca toate datele personale (mai departe, "date") sunt considerate strict confidentiale

si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora.

In cadrul politicii de confidentialitate, dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le vom folosim in continuare.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: dumneavoastra (in calitate de persoana vizata),

Companiei si Comisiei de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti.

Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html