Home > Cursuri AUDIT si CONTROL INTERN online si la sala > Curs Comunicare si informare in entitati publice

Curs Comunicare si informare in entitati publice

Cursul online Comunicare si informare in entitati publice este autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor pentru ocupatia Manager imbunatatire procese cod COR 242108 (vezi autorizatia). Conform ORDIN MMPS nr. 1.149 din 16 iulie 2020 cursurile autorizate de formare profesionala a adultilor se pot oragniza atat on-line cat si la sala.  


Cursul online Comunicare si informare in entitati publice isi propune sa ofere participantilor cunostinte si aplicatii practice de comunicare organizationala, in scopul imbunatatirii fluxului de informatii la nivel intern si extern.

Comunicarea aduce un plus de performantă oricarei organizatii si contribuie la indeplinirea obiectivelor urmarite. La nivel individual, comunicarea este instrumentul esential care contribuie la satisfactia personala si determina nivelul de competenta si de satisfactie specifice fiecarei echipe si fiecărei organizatii.

Informarea si comunicarea permit organizatiei sa isi indeplineasca responsabilitatile de control intern. Comunicarea este procesul continuu, repetitiv, de obtinere, furnizare si partajare a informatiilor din surse interne si externe in cadrul organizatiei. Informatiile pertinente trebuie identificate, obtinute si comunicate intr-o forma si un interval de timp care sa permita angajatilor sa isi indeplineasca responsabilitatile. Capacitatea conducerii de a lua decizii adecvate este afectată de calitatea informatiilor, ceea ce presupune ca informatiile trebuie sa fie adecvate, oportune, actuale, corecte si accesibile.

 

Grup tinta:
Programul de formare se adreseaza tuturor membrilor unei organizatii, indiferent de nivel, dar este util cu precadere:

  • conducatorilor de la toate nivelurile;
  • membrilor Comisiei de Monitorizare si Secretariatului Tehnic;
  • auditorilor interni;
  • persoanelor care sunt implicate in implementarea si functionarea sistemelor de management si sistemului de control intern managerial;
  • tuturor persoanelor care au rol in implementarea, masurarea si monitorizarea performantei realizate la timp in organizatie.

 

Obiectivele cursului:

  • Intelegerea importantei informarii si comunicarii in activitatea curenta, la nivel individual si organizational;
  • Identificarea tipurilor de informatii utilizate si alegerea canalelor adecvate de comunicare ale acestora;
  • Identificarea nivelului perceput de eficacitate a activitatilor de informare si comunicare (interna/externa);
  • Dezvoltarea unui mod de colaborare organizationala care sa includa activitati de informare si comunicare continua.

 

Tematica:

Ziua 1

  • Introducere in comunicare;
  • Prezentarea cerintelor standardului 12 din cadrul OSGG 600/2018;
  • Clarificarea terminologiei specifice: comunicare, canal de comunicare, flux informational, tipuri de informatii;
  • Functiile comunicarii;
  • Fluxuri informationale si retele de comunicare organizationala;
  • Comunicare organizationala: Comunicarea cu partile externe;
  • Tipuri si modalitati de comunicare individuală interna;
  • Inventarul documentelor interne si traseul documentelor intre compartimente;
  • Aplicatii practice individuale si de grup.

Ziua 2

  • Canale de comunicare interna si externa;
  • Sistemul intern de informare si raportare;
  • Evaluarea periodică a nevoilor de informare si a modurilor existente de comunicare: analiza functionarii sistemului intern de informare si raportare – efecte si cauze ale modului curent de lucru;
  • Dificultati de comunicare;
  • Analiza situatiilor conflictuale si rezolvarea acestora;
  • Etica in comunicarea manageriala;
  • Exersarea competentelor individuale de comunicare – aplicatii practice individuale si de grup.

 

Competente conform standardului ocupational:

  • Identificarea fluxului de valoare si a factorilor de impact asupra performantelor proceselor;
  • Stabilirea sistemului de indicatori pentru imbunatatirea performantelor proceselor;
  • Determinarea planului de imbunatatire a proceselor;
  • Dezvoltarea sistemului de management vizual al proceselor;
  • Autoevaluarea nivelului de performanta a proceselor;
  • Luarea decziilor de aplicare a solutiilor de imbunatatire.

 
Beneficiile participantilor:

  • Cunoasterea unor metode utile pentru o comunicare organizationala eficienta;
  • Dezvoltarea continua a abilitatilor personale;
  • Tehnicile utilizate in procesul de training ofera un acces facil la informatie si la aplicatii practice;
  • Lectori cu experienta vasta in domeniu, capabili sa raspunda intrebarilor dumneavoastra specifice.

 
Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer.
La sfarsitul cursului: testarea abilitatilor teoretice si practice.
Cursul se va finaliza cu dezvoltarea unui proiect, necesar in vederea sustinerii examenului de absolvire. Proiectul se va dezvolta individual de catre participanti, sub coordonarea lectorului, timp de 4 zile de la finalizarea orelor de teorie sustinute la on-line/sala. Formatorul va fi la dispozitia cursantilor prin intermediul consultatiilor individuale, prin internet / e-mail, telefon etc.
 
Perioada de desfasurare:
Puteti urma cursul autorizat online Comunicare si informare in entitati publice in una dintre urmatoarele sesiuni*:
Sesiunea 1: 12 si 13 ianuarie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
Sesiunea 2: 23 si 24 februarie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
Sesiunea 3: 09 si 10 martie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
*In cazul in care numarul persoanelor inscrise depaseste disponibilul de locuri, Top Quality Management organizeaza sesiuni on-line suplimentare.
Cursul se va finaliza cu dezvoltarea unui proiect, necesar in vederea sustinerii examenului de absolvire cu comisia din partea CAFFPA. Proiectul se va dezvolta individual de catre participanti, sub coordonarea lectorului, timp de 4 zile de la finalizarea orelor de teorie sustinute on line. Formatorul va fi la dispozitia cursantilor prin intermediul consultatiilor individuale, prin internet / e-mail, telefon etc.
 
Pret: 430 LEI/persoana (scutit de TVA). In costul total al cursului sunt incluse prestatia lectorului, examinarea, materialele de curs.
Taxa de examinare: 70 LEI (scutit de TVA) – numai pentru persoanele care doresc si intrunesc conditiile pentru examinare in vederea obtinerii certificatului de absolvire pentru ocupatia Manager imbunatatire procese cod COR 242108 recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
Pentru a putea sustine examenul de absolvire in vederea obtinerii certificatului este necesara absolvirea studiilor superioare (cu diploma de licenta sau adeverinta).
In caz contrar, se poate urma cursul, insa se va primi o diploma de participare din partea Top Quality Management.

 

Curs personalizat:
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in alt oras, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs.
 
Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro  In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.
 
Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Parteneri

 

Asociatia Nationala Expertilor in Managementul Riscului din Romania

http://www.anpmr.ro/

 

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Bucuresti

http://bucuresti.mmanpis.ro/comisia-de-autorizare-a-furnizorilor-de-formare-profesionala/

 

Asociatia de Standardizare din Romania

 

Stiri

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Cursuri de perfectionare pentru entitati publice

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Articole

Modelul COSO – componente, principii si beneficii

The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.

Cat de important este Auditul Intern pentru o companie

Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.

Manager siguranta alimentara

Managerul in domeniul sigurantei alimentare este  persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.

Managementul riscului

Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.

Abonare la Newsletter

  

 

 

CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

 

Curs online Managementul deseurilor

 

Cursul include urmatoarele tematici:

 

  • - Reglementari privind managementul deseurilor - OUG nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
  • - Noutati in domeniul gestionarii eficiente a deseurilor generate de modificarile legislative la nivelul UE transpuse in legislatia nationala;
  • - Obligatii derivate din aquis-ul UE de a crea cadrul necesar si predictibil pentru autoritati locale si mediul privat in cederea stimularii performantei si a concurentei echitabile;
  • - Managementul operational al compartimentului de mediu;
  • - Abordarea sistemica in contextul exigentei legislative si a principiilor dezvoltarii durabile;
  • - Cerinte reglementate privind monitorizarea calitatii factorilor de mediu si impactului activitatilor economice asupra mediului;
  • - Monitorizarea si raportarea in domeniul managementului deseurilor;
  • - Programe de masuri pentru prevenirea si reducerea generarii de deseuri;
  • - Auditul de deseuri intre obligativitate si necesitate.

 

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

 

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”,

in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).

Top Quality Management, cu sediul in Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr 49, Sector 1, Nr. Reg. Com.: J40/2225/2005, Cod de inregistrare: RO17206359,

operatorul site-urilor www.cursuriautorizate.ro si www.topquality.ro declara ca toate datele personale (mai departe, "date") sunt considerate strict confidentiale

si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora.

In cadrul politicii de confidentialitate, dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le vom folosim in continuare.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: dumneavoastra (in calitate de persoana vizata),

Companiei si Comisiei de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti.

Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html