Curs Comunicare si informare in entitati publice
Cursul online Comunicare si informare in entitati publice isi propune sa ofere participantilor cunostinte si aplicatii practice de comunicare organizationala, in scopul imbunatatirii fluxului de informatii la nivel intern si extern.
Comunicarea aduce un plus de performantă oricarei organizatii si contribuie la indeplinirea obiectivelor urmarite. La nivel individual, comunicarea este instrumentul esential care contribuie la satisfactia personala si determina nivelul de competenta si de satisfactie specifice fiecarei echipe si fiecărei organizatii.
Informarea si comunicarea permit organizatiei sa isi indeplineasca responsabilitatile de control intern. Comunicarea este procesul continuu, repetitiv, de obtinere, furnizare si partajare a informatiilor din surse interne si externe in cadrul organizatiei. Informatiile pertinente trebuie identificate, obtinute si comunicate intr-o forma si un interval de timp care sa permita angajatilor sa isi indeplineasca responsabilitatile. Capacitatea conducerii de a lua decizii adecvate este afectată de calitatea informatiilor, ceea ce presupune ca informatiile trebuie sa fie adecvate, oportune, actuale, corecte si accesibile.
Grup tinta:
Programul de formare se adreseaza tuturor membrilor unei organizatii, indiferent de nivel, dar este util cu precadere:
- conducatorilor de la toate nivelurile;
- membrilor Comisiei de Monitorizare si Secretariatului Tehnic;
- auditorilor interni;
- persoanelor care sunt implicate in implementarea si functionarea sistemelor de management si sistemului de control intern managerial;
- tuturor persoanelor care au rol in implementarea, masurarea si monitorizarea performantei realizate la timp in organizatie.
Obiectivele cursului:
- Intelegerea importantei informarii si comunicarii in activitatea curenta, la nivel individual si organizational;
- Identificarea tipurilor de informatii utilizate si alegerea canalelor adecvate de comunicare ale acestora;
- Identificarea nivelului perceput de eficacitate a activitatilor de informare si comunicare (interna/externa);
- Dezvoltarea unui mod de colaborare organizationala care sa includa activitati de informare si comunicare continua.
Tematica:
Ziua 1
- Introducere in comunicare;
- Prezentarea cerintelor standardului 12 din cadrul OSGG 600/2018;
- Clarificarea terminologiei specifice: comunicare, canal de comunicare, flux informational, tipuri de informatii;
- Functiile comunicarii;
- Fluxuri informationale si retele de comunicare organizationala;
- Comunicare organizationala: Comunicarea cu partile externe;
- Tipuri si modalitati de comunicare individuală interna;
- Inventarul documentelor interne si traseul documentelor intre compartimente;
- Aplicatii practice individuale si de grup.
Ziua 2
- Canale de comunicare interna si externa;
- Sistemul intern de informare si raportare;
- Evaluarea periodică a nevoilor de informare si a modurilor existente de comunicare: analiza functionarii sistemului intern de informare si raportare – efecte si cauze ale modului curent de lucru;
- Dificultati de comunicare;
- Analiza situatiilor conflictuale si rezolvarea acestora;
- Etica in comunicarea manageriala;
- Exersarea competentelor individuale de comunicare – aplicatii practice individuale si de grup.
Beneficiile participantilor:
- Cunoasterea unor metode utile pentru o comunicare organizationala eficienta;
- Dezvoltarea continua a abilitatilor personale;
- Tehnicile utilizate in procesul de training ofera un acces facil la informatie si la aplicatii practice;
- Lectori cu experienta vasta in domeniu, capabili sa raspunda intrebarilor dumneavoastra specifice.
Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer.
La sfarsitul cursului: testarea abilitatilor teoretice si practice.
Perioada de desfasurare:
Puteti urma cursul autorizat online Comunicare si informare in entitati publice in una dintre urmatoarele sesiuni*:
Sesiunea 1: 24 si 25 aprilie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
Sesiunea 2: 06 si 07 iunie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
*In cazul in care numarul persoanelor inscrise depaseste disponibilul de locuri, Top Quality Management organizeaza sesiuni on-line suplimentare.
Pret: 430 LEI/persoana (la care se adauga TVA). In costul total al cursului sunt incluse prestatia lectorului, examinarea, materialele de curs.
Cursul se va finaliza cu o diploma de participare din partea Top Quality Management.
Curs personalizat:
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in alt oras, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs.
Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.
Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.
|
|
|
|
Stiri
PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30
Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.
"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .
Articole
The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.
Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.
Managerul in domeniul sigurantei alimentare este persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.
Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.
Cursuri on-line autorizate SISTEME DE MANAGEMENT
Cursuri on-line autorizate pentru ENTITATI PUBLICE
CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT
Curs online Managementul deseurilor
Cursul include urmatoarele tematici:
- - Reglementari privind managementul deseurilor - OUG nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
- - Noutati in domeniul gestionarii eficiente a deseurilor generate de modificarile legislative la nivelul UE transpuse in legislatia nationala;
- - Obligatii derivate din aquis-ul UE de a crea cadrul necesar si predictibil pentru autoritati locale si mediul privat in cederea stimularii performantei si a concurentei echitabile;
- - Managementul operational al compartimentului de mediu;
- - Abordarea sistemica in contextul exigentei legislative si a principiilor dezvoltarii durabile;
- - Cerinte reglementate privind monitorizarea calitatii factorilor de mediu si impactului activitatilor economice asupra mediului;
- - Monitorizarea si raportarea in domeniul managementului deseurilor;
- - Programe de masuri pentru prevenirea si reducerea generarii de deseuri;
- - Auditul de deseuri intre obligativitate si necesitate.
PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL
Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”,
in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).
Top Quality Management, cu sediul in Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr 49, Sector 1, Nr. Reg. Com.: J40/2225/2005, Cod de inregistrare: RO17206359,
operatorul site-urilor www.cursuriautorizate.ro si www.topquality.ro declara ca toate datele personale (mai departe, "date") sunt considerate strict confidentiale
si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.
Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora.
In cadrul politicii de confidentialitate, dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le vom folosim in continuare.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: dumneavoastra (in calitate de persoana vizata),
Companiei si Comisiei de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti.
Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html
|
|