Curs online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta
Cursul on line Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta este autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor - pentru ocupatia RESPONSABIL PROCES, cod COR 242104, iar certificatul eliberat este recunoscut de catre Ministerul Muncii și Protecției Sociale si Ministerul Educației. Conform ORDIN MMPS nr. 1.149 din 16 iulie 2020 cursurile autorizate de formare profesionala a adultilor se pot organiza atat on-line cat si la sala.
Cursul online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta isi propune sa ofere participantilor atat cunostintele teoretice, cat si competentele practice necesare lucrului cu Indicatorii Cheie de Performanta, astfel incat sa demareze un proiect de implementare a sistemului KPI in organizatie sau sa revizuiasca indicatorii existenti.
Sistemul KPI este esential pentru orice organizatie. Daca acesta este inadecvat comportamentele rezultate pot fi contraproductive, iar acest fapt atrage asupra sa numeroase plangeri din partea clientilor. Tinta oricarei organizatii o reprezinta un numar scazut de plangeri/reclamatii survenite ca urmare a nesatisfacerii sau satisfacerii necorespunzatoare a cererii clientilor.
Sistemul KPI sustine corelarea activitatilor angajatilor cu strategia de dezvoltare a companiei. In acest sens sistemul KPI nu trebuie doar cunoscut si implementat la nivel formal ci si adaptat fiecarei firme pentru un rezultat cat mai bun.
Grup tinta:
Programul de formare poate fi urmat de toti cei ale caror obiective reprezinta atingerea scopurilor organizationale prin imbunatatirea activitatilor derulate, adresandu-se in special:
- managerilor de la toate nivelurile;
- membrilor Comisiei de monitorizare a SCIM din entitatile publice;
- persoanelor care sunt implicate in implementarea si functionarea sistemelor de management si control intern managerial;
- auditorilor interni si de terta parte;
- tuturor persoanelor care au rol in implementarea, masurarea si monitorizarea performantei in organizatie.
Obiectivele cursului:
- Intelegerea conceptelor utilizate in managementul KPI si a modalitatilor de lucru cu acestea;
- Recunoasterea modalitatilor de maximizare a rezultatelor generate de managementul performantei;
- Dezvoltarea si promovarea bunelor practici in activarea, raportarea si vizualizarea KPI;
- Utilizarea instrumentelor de masurare KPI;
- Intelegerea si realizarea unei harti cu KPI.
Tematica:
Ziua 1
- Specificatii ale standardelor din seria ISO 9000
- Cerintele standardului 7 Monitorizarea performantelor conform OSGG 600/2018;
- Terminologie si definitii
- Definirea obiectivelor organizationale: obiective generale multianuale/strategice, obiective anuale generale si specifice;
- Studiu de caz privind definirea obiectivelor specifice din organizatie;
- Planificarea strategica multianuala si anuala;
- Proces: definitie, caracteristici,resurse;
- Managementul prin procese.
Ziua 2
- Abordarea procesuala - definire si avantaje;
- Abordarea compartimentala vs. abordarea procesuala;
- Identificarea si tipologia proceselor din organizatie;
- Succesiunea proceselor din organizatie - harta proceselor;
- Studiu de caz privind intocmirea hartii proceselor din organizatie;
- Procesele si obiectivele aferente acestora in organizatie - studiu de caz individual;
- Performanta organizationala;
- Managementul performantei - abordarea procesuala.
- Masurarea performantei
Ziua 3
- Indicatori cheie de performanta - KPI - definitie;
- Tipuri de indicatori cheie de performanta - KPI
- Identificarea indicatorilor cheie de performanta din organizatie - studiu de caz individual;
- Abordarea sistemica a indicatorilor cheie de performanta - KPI;
- Stabilirea tintelor corespunzatoare pentru indicatorii cheie de performanta - KPI;
- Studiu de caz individual: obiective - indicatori - tinte;
- Riscuri in abordarea sistemica a indicatorilor cheie de performanta - KPI;
- Monitorizarea si evaluarea sistemului indicatorilor cheie de performanta - KPI;
- Auditul intern al performantei (notiuni de baza);
- Aplicatii practice individuale si de grup.
Beneficiile participantilor:
- Intelegerea noilor termeni si notiuni din domeniul managementului performantei;
- Identificarea si selectia Indicatorilor Cheie de Performanta (KPI);
- Cunoasterea aprofundata, prin aplicarea practica a implementarii instrumentelor specifice managementului performantei;
- Utilizarea KPI pentru monitorizarea atingerii obiectivelor organizationale;
- Dezvoltarea abilitatilor in managementul performantei si a capabilitatilor in lucrul cu indicatorii de performanta KPI;
- Tehnicile utilizate in procesul de training ofera un acces facil la informatie;
- Lectori cu experienta vasta in domeniu, capabili sa raspunda intrebarilor dumneavoastra specifice.
Competente dobandite conform standardului ocupational RESPONSABIL PROCES:
- Dezvoltarea personală continuă
- Organizarea și gestionarea activităților la locul de muncă
- Aplicarea diverselor procese de afaceri într-o gamă largă de industrii
- Elaborarea și proiectarea documentelor, inclusiv manuale de instruire, schițe de proces, diagrame de flux și proceduri de implementare
- Identificarea caracteristicilor specifice ale procesului şi a metodelor adecvate de control
- Utilizarea instrumentelor de control și monitorizare a proceselor
- Utilizarea instrumentelor de îmbunătățire a performanțelor proceselor
- Îmbunătăţirea performanţelor procesului
Perioada de desfasurare:
Puteti urma cursul online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta in una dintre urmatoarele sesiuni*:
Sesiunea 1: 26, 27 si 28 iunie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
Sesiunea 2: 24, 25 si 26 iulie 2023, intre orele 9.30 - 17.30
La fiecare sesiune se vor adauga cca. 3 saptamani in care se vor imbina teoria si practica individuala / la locul de munca / la domiciliu/la sala, pentru dezvoltarea proiectului, in vederea sustinerii examenului de absolvire.
*In cazul in care numarul persoanelor inscrise depaseste disponibilul de locuri, Top Quality Management organizeaza sesiuni on-line suplimentare.
Pret curs on-line: 550 LEI/persoana (fara TVA).
Taxa de examinare: 70 LEI (scutit de TVA) – numai pentru persoanele care doresc si intrunesc conditiile pentru examinare in vederea obtinerii certificatului de absolvire pentru ocupatia Responsabil proces (cod COR 212104) recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
Sesiunile teoretice vor fi imbinate cu sesiuni practice si se vor desfasura pe platforma ZOOM (teorie) sau pe Google Classroom (exercitii practice și seminarii). Sesiunile de curs sunt urmate de activitati practice individuale (la locul de munca / domiciliu) pentru dezvoltarea proiectului practic, in vederea sustinerii examenului de absolvire. Proiectul se va dezvolta individual de catre participanti, sub coordonarea formatorului. În perioada de practică, acesta va fi la dispozitia cursantilor pentru consultări individuale, prin internet / e-mail, telefon etc.
Examenele de absolvire se vor desfasura online conform procedurilor CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor. În vederea participării la examinare, participanții la curs au obligația parcurgerii sesiunii teoretice precum și efectuarea practicii având ca rezultat un proiect.
Conditii de participare la curs:
Pentru a putea sustine examenul de absolvire in vederea obtinerii certificatului autorizat, este necesara absolvirea studiilor superioare (cu diploma de licenta sau adeverinta). In caz contrar, se poate urma cursul, insa, veti primi o diploma de participare din partea Top Quality Management.
|
|
|
|
Stiri
PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30
Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.
"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .
Articole
The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.
Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.
Managerul in domeniul sigurantei alimentare este persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.
Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.
Cursuri on-line autorizate SISTEME DE MANAGEMENT
Cursuri on-line autorizate pentru ENTITATI PUBLICE
CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT
Curs online Managementul deseurilor
Cursul include urmatoarele tematici:
- - Reglementari privind managementul deseurilor - OUG nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
- - Noutati in domeniul gestionarii eficiente a deseurilor generate de modificarile legislative la nivelul UE transpuse in legislatia nationala;
- - Obligatii derivate din aquis-ul UE de a crea cadrul necesar si predictibil pentru autoritati locale si mediul privat in cederea stimularii performantei si a concurentei echitabile;
- - Managementul operational al compartimentului de mediu;
- - Abordarea sistemica in contextul exigentei legislative si a principiilor dezvoltarii durabile;
- - Cerinte reglementate privind monitorizarea calitatii factorilor de mediu si impactului activitatilor economice asupra mediului;
- - Monitorizarea si raportarea in domeniul managementului deseurilor;
- - Programe de masuri pentru prevenirea si reducerea generarii de deseuri;
- - Auditul de deseuri intre obligativitate si necesitate.
PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL
Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”,
in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).
Top Quality Management, cu sediul in Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr 49, Sector 1, Nr. Reg. Com.: J40/2225/2005, Cod de inregistrare: RO17206359,
operatorul site-urilor www.cursuriautorizate.ro si www.topquality.ro declara ca toate datele personale (mai departe, "date") sunt considerate strict confidentiale
si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.
Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora.
In cadrul politicii de confidentialitate, dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le vom folosim in continuare.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: dumneavoastra (in calitate de persoana vizata),
Companiei si Comisiei de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti.
Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html
|
|