Home > Cursuri MANAGEMENT si ANTREPRENORIAT online si la sala > Curs online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Curs online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Cursul online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta este autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor pentru ocupatia Manager imbunatatire procese cod COR 242108 (vezi autorizatia). Conform ORDIN MMPS nr. 1.149 din 16 iulie 2020 cursurile autorizate de formare profesionala a adultilor se pot oragniza atat on-lie cat si la sala.
 
Cursul online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta isi propune sa ofere participantilor atat cunostintele teoretice, cat si competentele practice necesare lucrului cu Indicatorii Cheie de Performanta, astfel incat sa demareze un proiect de implementare a sistemului KPI in organizatie sau sa revizuiasca indicatorii existenti.


Sistemul KPI este esential pentru orice organizatie. Daca acesta este inadecvat comportamentele rezultate pot fi contraproductive, iar acest fapt atrage asupra sa numeroase plangeri din partea clientilor. Tinta oricarei organizatii o reprezinta un numar scazut de plangeri/reclamatii survenite ca urmare a nesatisfacerii sau satisfacerii necorespunzatoare a cererii clientilor.

Sistemul KPI sustine corelarea activitatilor angajatilor cu strategia de dezvoltare a companiei. In acest sens sistemul KPI nu trebuie doar cunoscut si implementat la nivel formal ci si adaptat fiecarei firme pentru un rezultat cat mai bun.

Grup tinta:

Programul de formare poate fi urmat de toti cei ale caror obiective reprezinta atingerea scopurilor organizationale prin imbunatatirea activitatilor derulate, adresandu-se in special:
- managerilor de la toate nivelurile;
- membrilor Comisiei de monitorizare a SCIM din entitatile publice;
- persoanelor care sunt implicate in implementarea si functionarea sistemelor de management si control intern managerial;
- auditorilor interni si de terta parte;
- tuturor persoanelor care au rol in implementarea, masurarea si monitorizarea performantei in organizatie.


Obiectivele cursului:

  • Intelegerea conceptelor utilizate in managementul KPI si a modalitatilor de lucru cu acestea;
  • Recunoasterea modalitatilor de maximizare a rezultatelor generate de managementul performantei;
  • Dezvoltarea si promovarea bunelor practici in activarea, raportarea si vizualizarea KPI;
  • Utilizarea instrumentelor de masurare KPI;
  • Intelegerea si realizarea unei harti cu KPI.


Tematica:

Ziua 1

  • Abordarea procesuala - definire si avantaje;
  • Abordarea compartimentala vs. abordarea procesuala;
  • Identificarea si tipologia proceselor din organizatie;
  • Succesiunea proceselor din organizatie - harta proceselor;
  • Studiu de caz privind intocmirea hartii proceselor din organizatie;
  • Obiectivele organizationale: definire, tipologie, ierarhizare;
  • Procesele si obiectivele aferente acestora in organizatie - studiu de caz individual;
  • Performanta organizationala;
  • Managementul performantei - abordarea procesuala.
  • Masurarea performantei

 
Ziua 2

  • Indicatori cheie de performanta - KPI - definitie;
  • Tipuri de indicatori cheie de performanta - KPI
  • Identificarea indicatorilor cheie de performanta din organizatie - studiu de caz individual;          
  • Abordarea sistemica a indicatorilor cheie de performanta - KPI;
  • Stabilirea tintelor corespunzatoare pentru indicatorii cheie de performanta - KPI;    
  • Studiu de caz individual: obiective - indicatori - tinte;
  • Riscuri in abordarea sistemica a indicatorilor cheie de performanta - KPI;
  • Monitorizarea si evaluarea sistemului indicatorilor cheie de performanta - KPI;
  • Auditul intern al performantei (notiuni de baza);
  • Aplicatii practice individuale si de grup.     
 
Competente conform standardului ocupational:
- identificarea fluxului de valoare si a factorilor de impact asupra performantelor proceselor;
- stabilirea sistemului de indicatori pentru imbunatatirea performantelor proceselor;
- determinarea planului de imbunatatire a proceselor;
- dezvoltarea sistemului de management vizual al proceselor;
- autoevaluarea nivelului de perfomanta a proceselor;
- luarea deciziilor de aplicare a solutiilor de imbunatatire.
 

Beneficiile participantilor:

  • Intelegerea noilor termeni si notiuni din domeniul managementului performantei;
  • Identificarea si selectia Indicatorilor Cheie de Performanta (KPI);
  • Cunoasterea aprofundata, prin aplicarea practica a implementarii instrumentelor specifice managementului performantei;
  • Utilizarea KPI pentru monitorizarea atingerii obiectivelor organizationale;
  • Dezvoltarea abilitatilor in managementul performantei si a capabilitatilor in lucrul cu indicatorii de performanta  KPI;
  • Tehnicile utilizate in procesul de training ofera un acces facil la informatie;
  • Lectori cu experienta vasta in domeniu, capabili sa raspunda intrebarilor dumneavoastra specifice.
 

Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer.

La sfarsitul cursului: testarea abilitatilor teoretice si practice.
Cursul se va finaliza cu dezvoltarea unui proiect, necesar in vederea sustinerii examenului de absolvire. Proiectul se va dezvolta individual de catre participanti, sub coordonarea lectorului, timp de 5 zile de la finalizarea orelor de teorie sustinute la on-line/sala. Formatorul va fi la dispozitia cursantilor atat prin intermediul consultatiilor la sala conform unui program stabilit, cat si prin consultatii individuale, prin internet / e-mail, telefon etc.
 

Structura cursului:
Cursurile de zi si de weekend se desfasoara pe parcursul a 8 ore/zi.

Perioada de desfasurare:

Puteti urma cursul online Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta in una dintre urmatoarele sesiuni:
Sesiunea 1: 06 si 07 octombrie 2022, intre orele 9.30 - 17.30
Sesiunea 2: 20 si 21 octombrie 2022, intre orele 9.30 - 17.30
Sesiunea 3: 24 si 25 noiembrie 2022, intre orele 9.30 - 17.30
 
Pret: 430 LEI/persoana (scutit de TVA). In costul total al cursului sunt incluse prestatia lectorului, examinarea, materialele de curs.
Taxa de examinare: 70 LEI (scutit de TVA) – numai pentru persoanele care doresc si intrunesc conditiile pentru examinare in vederea obtinerii certificatului de absolvire pentru ocupatia Manager imbunatatire procese cod COR 242108 recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
Pentru a putea sustine examenul de absolvire in vederea obtinerii certificatului este necesara absolvirea studiilor superioare (cu diploma de licenta sau adeverinta).
In caz contrar, se poate urma cursul, insa se va primi o diploma de participare din partea Top Quality Management.


Curs personalizat: 
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in alt oras, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs.

 

Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro  In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.
 

Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Parteneri

 

Asociatia Nationala Expertilor in Managementul Riscului din Romania

http://www.anpmr.ro/

 

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Bucuresti

http://bucuresti.mmanpis.ro/comisia-de-autorizare-a-furnizorilor-de-formare-profesionala/

 

Asociatia de Standardizare din Romania

 

Stiri

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Cursuri de perfectionare pentru entitati publice

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Articole

Modelul COSO – componente, principii si beneficii

The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.

Cat de important este Auditul Intern pentru o companie

Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.

Manager siguranta alimentara

Managerul in domeniul sigurantei alimentare este  persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.

Managementul riscului

Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.

Abonare la Newsletter

  

 

 

CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

 

Curs online Managementul deseurilor

 

Cursul include urmatoarele tematici:

 

  • - Reglementari privind managementul deseurilor - OUG nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
  • - Noutati in domeniul gestionarii eficiente a deseurilor generate de modificarile legislative la nivelul UE transpuse in legislatia nationala;
  • - Obligatii derivate din aquis-ul UE de a crea cadrul necesar si predictibil pentru autoritati locale si mediul privat in cederea stimularii performantei si a concurentei echitabile;
  • - Managementul operational al compartimentului de mediu;
  • - Abordarea sistemica in contextul exigentei legislative si a principiilor dezvoltarii durabile;
  • - Cerinte reglementate privind monitorizarea calitatii factorilor de mediu si impactului activitatilor economice asupra mediului;
  • - Monitorizarea si raportarea in domeniul managementului deseurilor;
  • - Programe de masuri pentru prevenirea si reducerea generarii de deseuri;
  • - Auditul de deseuri intre obligativitate si necesitate.

 

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

 

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”,

in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).

Top Quality Management, cu sediul in Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr 49, Sector 1, Nr. Reg. Com.: J40/2225/2005, Cod de inregistrare: RO17206359,

operatorul site-urilor www.cursuriautorizate.ro si www.topquality.ro declara ca toate datele personale (mai departe, "date") sunt considerate strict confidentiale

si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora.

In cadrul politicii de confidentialitate, dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le vom folosim in continuare.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: dumneavoastra (in calitate de persoana vizata),

Companiei si Comisiei de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti.

Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html