Curs Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje
Temele abordate in cadrul cursului de specializare Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje ating, in special, prevederile Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje modificata si completata prin OUG 74/2018.
Grup tinta:
Cursul se adreseaza acelor persoane care:
- au responsabilitati si desfasoara activitati legate de managementul deseurilor, precum si cei care desfasoara activitati ca si auditori ai sistemelor de management de mediu, in propriile organizatii sau/si pentru alte parti interesate.
- au responsabilitati in gestionarea compartimentelor financiar-contabile dintr-o entitate economica, care se incadreaza in prevederile legale privind regimul ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.
Cursul este structurat conform noilor cerinte privind formarea profesionala a adultilor care impun o tehnica de invatare bazata pe multe aplicatii practice pentru o mai justa intelegere si aplicare a informatiilor teoretice. Astfel, cursul imbina in mod util cele doua parti componente (partea teoretica si partea practica), cu unicul scop de a intampina nevoile cursantilor de a aplica efectiv ceea ce li se ofera in partea teoretica a cursului.
Obiective:
- Cunoasterea conceptului de AMBALAJ: definitii, categorii si tipuri de materiale utilizate pentru ambalare.
- Abordarea sistemica a conceptului de AMBALAJ – trasabilitatea ambalajului, de la proiectarea pana la utilizatorul final al produsului ambalat.
- Dobandirea de cunostinte in domeniul managementului deseurilor, inclusiv a deseurilor de ambalaje.
- Cunoasterea si intelegerea aplicarii reglementarilor privind managementul deseurilor si armonizarea cu celelalte obligatii legale ale agentilor economici (codul fiscal).
Tematica:
- Ambalaje si deseuri de ambalaje: consideratii generale, definitii, trasabilitatea ambalajelor.
- Noi abordari in proiectarea si realizarea ambalajelor, prin prisma principiilor dezvoltarii durabile.
- Legea 249/2015 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje cu modificarile ulterioare.
- OUG 196/2005 privind Fondul pentru mediu. Agentii economici care intra sub incidenta reglementarii; activitati economice tipice: producerea si comercializarea de produse ambulate, importul de produse ambulate, identificarea unor situatii particulare.
- Metodologia de calcul a obligatiilor agentilor economici privind introducerea de ambalaje pe piata nationala.
- Principalele reglementari in domeniul managementului deseurilor: Legea 211/2011 privind regimul deseurilor, OUG 74/2018, HG 856/2002 privind evidenta gestiunii deseurilor, HG 1061/2008 privind transportul deseurilor in Romania, OM 1226/2012 privind regimul deseurilor din domeniul medical, Legea 132/2010 privind managementul deseurilor in institutiile publice.
- Scurte consideratii privind Evaluarea conformarii cu cerintele legale aplicabile.
- Controlul intern (operational, audit) si control extern (autoritatile guvernamentale, alte parti interesate)
- Aplicatii practice. Studii de caz
Competente dobandite:
- Comunicarea interpersonala. Munca in echipa
- Perfectionarea profesionala –responsabil cu gestiunea deseurilor
- Managementul activitatii de colectare a datelor pentru intocmirea declaratiei privind obligatiile la Fondul de mediu, inclusiv gestiunea deseurilor de ambalaje: organizare, planificare, monitorizare – masurare procese, evaluarea conformarii
- Intocmirea Declaratiei la Fondul de Mediu, raportari lunare/ anuale privind ambalajele si deseurile de ambalaje introduse pe piata nationala de catre agentii economici care intra sub incidenta reglementarilor aplicabile.
Structura cursului:
Cursurile de zi se desfasoara pe parcursul a doua zile consecutive, pe parcursul a 6 ore/zi, intre orele 10.00 - 16.00.
Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer;
La sfarsitul cursului: se va sustine examen scris (test grila) in urma caruia se va elibera certificatele de absolvire emis de Top Quality Management.
Pret*: 357 LEI/cursant (TVA inclus). La acest curs nu se percep reduceri de pret sau discount-uri.
*Preturile sunt valabile pentru cursurile sustinute in sistem on-line. Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati.
Conditii de participare la curs:
Pentru inscriere este necesara o copie a actului de identitate si dovada de absolvirea a studiilor medii.
Locatie: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 49, et. 3.
Curs personalizat:
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in Bucuresti, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs. Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati si va vom elabora o oferta personalizata.
Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.
Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti. In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.
|
|
|
|
Stiri
PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30
Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.
"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .
Articole
The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.
Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.
Managerul in domeniul sigurantei alimentare este persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.
Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.
Daca ati lucrat sau lucrati in domeniul protectiei datelor, daca detineti expertiza in ceea ce priveste securizarea sistemelor informatice, daca detineti cunostinte juridice si legislatie sau daca pur si simplu doriti sa obtineti un loc de munca bine platit, cursul DPO autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor este o alegere care va poate schimba viata profesionala.
Cerintele SR EN ISO/IEC 27001:2018 se aplica organizatiilor atat pentru protejarea contra eventualelor vulnerabilitati si atacurilor din exterior, cat si pentru gestionarea intregului ciclu de viata al informatiilor de orice tip si pe orice suport, pastrate integral sau externalizate, referitoare la clienii sau la societate.
Cursuri on-line autorizate SISTEME DE MANAGEMENT
Cursuri on-line autorizate pentru ENTITATI PUBLICE
PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL
Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).
Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html
|
|