Home > Cursuri MANAGEMENT si ANTREPRENORIAT online si la sala > Curs online - Leadership si managementul echipei de inalta performanta

Curs online - Leadership si managementul echipei de inalta performanta

Cursul ONLINE Leadership si managementul echipei de inalta performanta este autorizat de CAFFPA - Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor - pentru ocupatia Manager imbunatatire procese cod COR 241946 (vezi autorizatia). Conform ORDIN MMPS nr. 1.149 din 16 iulie 2020 cursurile autorizate de formare profesionala a adultilor se pot organiza atat on-line cat si la sala.

 

Grup tinta:
Cursul online Leadership si managementul echipei de inalta performanta se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa isi imbunatateasca performanta la locul de munca si care, prin natura pozitiei si a functiei lor, coordoneaza echipe indiferent de nivelul ierarhic detinut intr-o companie, organizatie sau institutie publica sau privata, de natura activitatilor sau marimea echipelor de care raspund, si care sunt:

  • persoane nou numite sau promovate in pozitii de conducere a unor echipe, departamente sau organizatii, si care doresc sa dobandeasca competente in conducerea acestora;
  • manageri de orice nivel care doresc sa isi consolideze competentele in conducerea echipelor de oameni aflati in subordine in vederea atingerii scopurilor si obiectivelor strategice;
  • persoane care detin functia de manager de proiect si pentru care competentele de leadership si de eficientizare a performantelor echipei sunt esentiale pentru succesul proiectului de care sunt responsabili;
  • angajati care doresc sa devina manageri.

 


Obiective:
La finalul cursului participantii vor fi capabili:

  • sa inteleaga rolul de leader intr-un context plin de complexitate;
  • sa dobandeasca cunostinte de baza si sa isi dezvolte abilitatile absolut necesare unui leader pentru lucrul in echipa, comunicare, negociere;
  • sa utilizeze diferitele tipuri de leadership in concordanta cu specificul echipei si a obiectivelor de care raspund;
  • sa demonstreze abilitati de organizare, comunicare, lucru in echipa, gestionare a situatiilor dificile prin utilizarea adecvata a unor tehnici manageriale relevante;
  • sa creasca contributia personala la realizarea obiectivelor organizationale prin intermediul cresterii performantelor echipei;
  • sa isi sporeasca abilitatile de conducere eficienta a angajatilor, prin adoptarea si utilizarea constienta a stilului de leadership potrivit fiecarei situatii, pentru a creste competenta si angajamentul subordonatilor si dezvoltarea unor echipe de inalta performanta.


Tematica:
Conceptul de leadership:

  • concepte si definitie;
  • abordari ale leadership-ului;
  • leadership versus management.


Profilul unui leader:

  • atitudine profesionala si responsabilitate in conducere;
  • competente, comportamente, actiuni ale liderului;
  • tipuri de responsabilitati ale leader-ului;
  • abordari practice in leadership;
  • stiluri de leadership;
  • puterea in management si leadership.


Modelul situational de leadership

  • rolurile pe care le poate juca leaderul in cadrul organizatiei;
  • implicarea leader-ului in procesul decizional;
  • relatia leader-organizatie, leader-grup, leader-echipa;
  • stiluri de conducere;
  • tipuri de decizii ale leader-ului.


Leaderul si munca in echipa

  • formarea echipei;
  • comunicarea in cadrul echipei;
  • rolurile in cadrul echipei;
  • motivarea personalului;
  • crearea unei culturi a motivatiei;
  • asigurarea cooperarii;
  • setarea contractului psihologic;
  • motivare si devotament;
  • mentinerea nivelului motivational;
  • formarea si dezvoltarea echipei de inalta performanta.


Modele functionale in leadership

  • autocunoastere, autocontrol si stapanirea emotiilor;
  • integritatea leaderului;
  • managementul conflictelor;
  • negociere si consultare;
  • parteneriat manager-subaltern.


Beneficiile participantilor

  • consolidarea credibilitatii pregatirii profesionale;
  • participarea la un curs interactiv axat pe probleme practice si instrumente eficiente la standarde de excelenta;
  • invatare experientiala pentru gasirea de solutii la probleme reale romanesti;
  • dezvoltarea retelei de networking;
  • atmosfera placuta si relaxata.


Structura cursului:
Cursul este unul practic prin excelenta, participantii fiind pusi in situatia de a aplica notiunile teoretice in exercitii si aplicatii practice in scopul internalizarii informatiilor obtinute, ajutandu-i sa identifice cele mai bune solutii pentru rezolvarea problemelor cu care se vor confrunta.

Perioada:

Durata cursului Leadership si managementul echipei de inalta performanta este de 24 ore didactice si se desfasoara pe parcursul a trei zile, intre orele 9.30 - 17.30. Grupa este in formare.

 

Pret: 600 LEI/persoana (scutit de TVA).
Taxa de examinare: 70 LEI (scutit de TVA) – numai pentru persoanele care doresc si intrunesc conditiile pentru examinare in vederea obtinerii certificatului de absolvire pentru ocupatia Manager imbunatatire procese cod COR 241946 recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
 
Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea activitatii la curs realizata de trainer.
La sfarsitul cursului: testarea online teoretica si practica.
Cursul se va finaliza cu dezvoltarea unui proiect, necesar in vederea sustinerii examenului de absolvire. Proiectul se va dezvolta individual de catre participanti, sub coordonarea lectorului, timp de 5 zile de la finalizarea orelor de teorie sustinute online. Formatorul va fi la dispozitia cursantilor atat prin intermediul consultatiilor la sala conform unui program stabilit, cat si prin consultatii individuale, prin internet / e-mail, telefon etc.
Pentru a putea sustine examenul de absolvire in vederea obtinerii certificatului autorizat, este necesara absolvirea studiilor superioare (cu diploma de licenta sau adeverinta).
In caz contrar, se poate urma cursul, insa se va primi o diploma de participare din partea Top Quality Management.

 

Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.
Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.
 

Parteneri

 

Asociatia Nationala Expertilor in Managementul Riscului din Romania

http://www.anpmr.ro/

 

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesionala a Adultilor din Bucuresti

http://bucuresti.mmanpis.ro/comisia-de-autorizare-a-furnizorilor-de-formare-profesionala/

 

Asociatia de Standardizare din Romania

 

Stiri

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Cursuri de perfectionare pentru entitati publice

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Articole

Modelul COSO – componente, principii si beneficii

The Committee of Sponsoring Organizations of the Treadway Commission (COSO) este un organism independent, organizat in anul 1985 si sponsorizat in comun de the American Accounting Association (AAA), the American Institute of Certified Public Accountants (AICPA), Financial Executives International (FEI), The Institute of Internal Auditors (IIA), and the National Association of Accountants (now the Institute of Management Accountants (IMA).
COSO are rolul de a ajuta organizatiile sa isi imbunatateasca performanta prin dezvoltarea unei gandiri manageriale orientata catre optimizarea controalelor interne, proceselor de management al riscurilor si de guvernanta precum si catre descurajarea fraudei.

Cat de important este Auditul Intern pentru o companie

Rolul auditului intern este de a oferi o asigurare independenta ca managementul riscurilor, guvernanta si procesele de control intern ale unei companii functioneaza eficient. Activitatile corelate de audit intern ofera asigurari ca: toate controalele interne existente sunt adecvate pentru a diminua riscurile, procesele de guvernanta sunt eficiente si eficace si obiectivele organizationale sunt atinse. Auditul intern se efectueaza conform Normelor obligatorii adoptate de Camera Auditorilor Financiari ce cuprind: principiile fundamentale pentru practica profesionala a auditului intern, definitia auditului intern, codul etic al auditorului si Standardele internationale pentru practica profesionala a auditului intern.

Manager siguranta alimentara

Managerul in domeniul sigurantei alimentare este  persoana desemnata de conducerea organizatiei care, in afara altor responsabilitati, are responsabilitatea si autoritatea de a conduce si organiza activitatea echipei de siguranta a alimentului. Rolul Managerului in domeniul sigurantei alimentare este de a instrui si educa in mod corespunzator membrii echipei de siguranta a alimentului. Impreuna cu echipa formata si instruita, trebuie sa se asigure ca sistemul de management al sigurantei alimentului este stabilit, implementat, mentinut si imbunatatit.

Managementul riscului

Managementul riscurilor ofera un mediu de control favorabil, ajuta la imbunatatirea perceptiei asupra activitatii de control si contribuie la buna gestionare a riscurilor. Instrumentele prin care managementul riscurilor isi atinge scopul, identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor sunt vitale in orice organizatie, indiferent de sectorul de activitate.
Managementul riscurilor are ca scop eliminarea pierderilor si reducerea costurilor, deci pune accent pe raportul cost-beneficiu, garanteaza siguranta patrimoniului si protejeaza mediul decizional al organizatiei.

Abonare la Newsletter

  

 

 

CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

 

Curs online Managementul deseurilor

 

Cursul include urmatoarele tematici:

 

  • - Reglementari privind managementul deseurilor - OUG nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
  • - Noutati in domeniul gestionarii eficiente a deseurilor generate de modificarile legislative la nivelul UE transpuse in legislatia nationala;
  • - Obligatii derivate din aquis-ul UE de a crea cadrul necesar si predictibil pentru autoritati locale si mediul privat in cederea stimularii performantei si a concurentei echitabile;
  • - Managementul operational al compartimentului de mediu;
  • - Abordarea sistemica in contextul exigentei legislative si a principiilor dezvoltarii durabile;
  • - Cerinte reglementate privind monitorizarea calitatii factorilor de mediu si impactului activitatilor economice asupra mediului;
  • - Monitorizarea si raportarea in domeniul managementului deseurilor;
  • - Programe de masuri pentru prevenirea si reducerea generarii de deseuri;
  • - Auditul de deseuri intre obligativitate si necesitate.

 

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

 

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”,

in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).

Top Quality Management, cu sediul in Bucuresti, Str. Dionisie Lupu nr 49, Sector 1, Nr. Reg. Com.: J40/2225/2005, Cod de inregistrare: RO17206359,

operatorul site-urilor www.cursuriautorizate.ro si www.topquality.ro declara ca toate datele personale (mai departe, "date") sunt considerate strict confidentiale

si sunt tratate in conformitate cu legile in vigoare in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Securitatea datelor dumneavoastra personale este o prioritate pentru noi. In consecinta, acordam cea mai mare atentie datelor personale si protectiei acestora.

In cadrul politicii de confidentialitate, dorim sa va informam ce date personale colectam despre dumneavoastra si cum le vom folosim in continuare.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: dumneavoastra (in calitate de persoana vizata),

Companiei si Comisiei de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti.

Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html