Home > Lectori

Lectori


Echipa de lectori a Top Quality Management se evidentiaza prin vasta experienta profesionala a acestora, certificata atat in tara, cat si international.

Calitatea cursurilor oferite de catre compania noastra, precum si satisfactia clientilor nostri stau la baza formarii acestei echipe obligandu-ne astfel sa instituim cerinte din ce in ce mai ridicate cu privire la persoanele carora le acordam sansa de a veni in fata Dumneavoastra.

Pentru a putea dobandi calitatea de lector Top Quality Management, acestia trebuie sa finalizeze cu succes un proces prin care le sunt testate atat cunostintele, dar mai ales aptitudinile de impartasire a acestor cunostinte catre ceilalti. Noi stim ca pentru a fi un lector de succes nu este indeajuns doar sa ai o mare experienta in domeniul vizat, important este sa sti sa comunici ceea ce ai acumulat pe parcursul timpului.

Astfel, Top Quality Management si-a asigurat, pe parcurs, un colectiv de formatori care este intotdeauna bine primit de catre participantii la diferitele programe de formare profesionala.


Echipa:


Adelina Dobre

Adelina are peste 20 ani experienta profesionala si 10 ani in domeniul formarii profesionale.

Detine o diploma de licenta in Ingineria Sistemelor de Productie si diploma de studii postuniversitare in Marketing si Investitii de Capital – din cadrul ASE-BUCURESTI. A urmat numeroase cursuri formare profesionala, fiind certificata de Autoritatea Nationala pentru Calificari in: Managementul deseurilor, Managementul achizitiilor, Managementul marketingului, Managementul sanatatii si securitatii in munca, managementul calitatii – noutati si modificari aduse de sr iso 9001:2008, Manager proiect, Auditor in domeniul calitatii, Formator. De asemenea, detine diplome eliberate de prestigiosul grup german: TUV THURINGEN e.V. – Germania (Organism de certificare competente personal) in domeniul financiar – Expert tehnic - si in domeniul Managementului de Proiect, precum si cursuri de specializare Analiza Financiara si Riscul in Creditare.

Adelina a lucrat atat in mediul privat cat si public, ocupand diferite functii (Manager de calitate, Director de dezvoltare, Consultant in management), iar in prezent este Director Executiv in cadrul TOP QUALITY MANAGEMENT si lector autorizat ANC pentru diferite cursuri.


Ruxandra Enache

Cu o experienta de peste 20 ani in managementul proiectelor, aceasta a participat atat ca simplu membru in echipe de proiect, cat si ca manager de proiect international in proiecte derulate in domenii diverse, cu bugete importante si care au implicat parteneriate locate cu autoritati publice, institutii de invatamant si organizatii private, precum si parteneriate intre institutii publice si private din diferite tari europene.

Absolventa a programului de manager de proiect si de MBA derulate de Open University Business School din Anglia, este deasemenea certificata ca manager de proiect de catre Autoritatea Nationala de Calificari (ANC) din Romania, dar si ca PMP® de catre Project Management Institute din USA.

Ruxandra Enache este formator autorizat ANC si trainer atestat Open University Business School din Marea Britanie si sustine de peste 17 ani numeroase sesiuni de formare profesionala a adultilor si de consultanta in domeniul proiectelor si a dezvoltarii organizationale.


Felicia Scarlat

Cu o experienta de peste 23 de ani in domeniul managementului de proiecte, Felicia este senior expert evaluator. Printre ariile sale de expertiza se numara atat evaluarea si selectia propunerilor de proiecte (pe diferite Programe Operationale – pre si post aderare), cat si evaluarea de Programe.

A evaluat peste 700 de astfel de propuneri, colaborand cu cele mai prestigioase companii din acest domeniu, acumuland astfel o experienta notabila.

Felicia a fost implicata in:

  • - Asistenta tehnica pentru pentru personalul Ministerului de Finante (OPCP si ACIS) in vederea intaririi capacitatii operationale a acestora; monitorizarea proiectelor finantate din Mecanismul Financiar SEE;
  • - Conceperea si implementarea programului de formare si asistenta follow up pentru accesarea Fondurilor Structurale ale UE in cadrul programului pentru educatie timpurie incluziva, proiectul de Incluziune Sociala al Bancii Mondiale;
  • - Acordarea de asistenta tehnica pentru contractarea si monitorizarea proiectelor finantate in cadrul Phare 2005, Coeziune Economica si Sociala, Dezvoltarea formarii continue a personalului din invatamantul preuniversitar;
  • - Evaluarea impactului Programului Phare 2002 DRU asupra promotorilor, partenerilor de proiecte si beneficiarilor finali, pe fiecare din cele 2 prioritati: Prioritatea 1: Calificarea si recalificarea fortei de munca pentru a raspunde mai bine nevoilor in evolutie de pe piata fortei de munca si Prioritatea 2: Intensificarea masurilor active de ocupare ca instrument sistemic pentru stimularea ocuparii fortei de munca;
  • - Evaluarea tehnica si financiara a proiectelor depuse pe CBC RO-Ungaria; respectand cerintele “Practical Guide for Phare, ISPA and SAPARD”; recomandarea proiectelor spre finantare, elaboratea Raportului Evaluatorului Independent;
  • - Monitorizarea si evaluarea externa a Programelor Phare in Romania. Suma proiectelor din cadrul acestui program a fost intre 1 MEUR si 100 MEUR. Aceste evaluari ale programului / proiectului de management si de implementare sunt organizate in mod regulat si urmaresc punerea in aplicare a unei metodologii de evaluare, in acord cu Comisia Europeana; ele includ consultari in profunzime cu principalele parti implicate in programele de evaluate. Programele evaluate acopera sectoare ca: Dezvoltarea Afacerilor; Proiecte de Infrastructura; Social; Turism; DRU, Transport - Programul de reabilitare a Cailor Ferate; Finantelor, Educattei, Agriculturii; Cooperare transfrontalier, Mediu; Integrare Europeana, Dezvoltare Regionala; Administratie Publica; Justitie si Afaceri Interne; Protectia Copilului;
  • - Realizarea diferitelor studii de impact si strategii de dezvoltare.

De asemenea Felicia este lector autorizat ANC si a elaborat si sustinut numeroase cursuri pentru diferiti beneficiari (publici si privati) pe diferite teme: managementul proiectelor (cu sau fara finantari externe), management financiar, achizitii publice, etc.


Adelina Dumitrescu Peculea

Adelina DUMITRESCU PECULEA este lector universitar doctor la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, avand competenta in domeniile auditului intern si managementului financiar – contabil. Expertiza profesionala este completata de activitatile desfasurate in calitate de cenzor si de expert achizitii. Este formator acreditat ANC, vicepresedinte si membru fondator al Asociatiei EUROINNOVATION, certificata auditor intern in sectorul public, iar din anul 2014 este membru al Institutului de Control Intern. Vasta sa experienta in domeniile specificate ii ofera bagajul de cunostinte necesar pentru a fi un lector apreciat de catre absolventii cursurilor "Auditor intern" si "Auditor intern in sectorul public", "Managementul performantei - KPI indicatori cheie de performanta", "Control intern managerial", "Manager de risc".


Lucretia Raut

Lucretia are peste 25 de ani experienta profesionala in domenii precum protectia mediului, cercetare - dezvoltare in industria mineralelor, productie industriala, industria prelucrarii metalelor si a aliajelor metalice, minereuri, industria chimica de sinteza si prelucrare prin prajire.

Absolventa a Institutului Politehnic Bucuresti, Facultatea de Chimie Industriala, Sectia ”Tehnologia Silicatilor si Compusilor Oxidici”, Lucretia a ocupat functii de conducere in departamente precum: verificare rapoarte monitorizare EGES; certificare Sisteme de Management, managementul compartimentului Mediu; auditor intern pentru SIM certificat (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000), atat in institutii publice cat si private.

Printre responsabilitatile sale se numara: cercetare stiintifica aplicativa in domeniul tehnicii militare, cercetare stiintifica fundamentala si aplicativa pentru industria mineralelor si adiacente, managementul activitatii specifice compartimentului de mediu: control procese, produse, control operational activitate centrala termica

In vederea imbunatatirii continue a propriilor competente si abilitati, Lucretia a urmat numeroase cursuri: Auditor pentru SIM (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001), MANAGER de MEDIU – specializarea “Schimbari climatice”, AUDITOR de MEDIU, specializare in metode de control, tehnici de depoluare, legislatie, evaluare impact asupra factorilor de mediu, Specialist in proceduri si instrumente de securitate a sistemelor informatice, Manager de proiect, Formator.

Momentan este expert tehnic, auditor pentru sisteme de management, auditor specializat in protectia mediului si lector autorizat ANC pentru cursurile: Specialist in managementul deseurilor, Auditor de mediu, specializarea: Schimbari climatice - Emisii de gaze cu efect de sera, Inspector in domeniul SSM si Specialist in domeniul SSM.


Daniela Nicolau

Daniela este licentiata in Stiinte Administrative si detine un Master in Consultanta in management si dezvoltarea afacerilor si un Master in Managementul afacerilor publice. Cu o experienta profesionala de peste 7 ani, Daniela a colaborat cu diferite organizatii (publice si private) in domeniul Managementului si al Fondurilor structurale. A scris Cereri de finantare pe diferite teme (sisteme integrate de management al deseurilor, infiintare parc eolian, formare profesionala pentru adulti, schimb de experiente si cooperare internationala) si a lucrat in implementarea proiectelor cu finantari nerambursabile, ajutand la coordonarea activitatilor de consultanta pentru sisteme de management si dezvoltare resurse umane, asigurarea calitatii, procedurarea activitatilor, implementarea si evaluarea gradului de conformitate cu standardele de calitate, precum si conceperea si aplicarea strategiilor si politicilor de dezvoltare ale societatii.

In cadrul TOP QUALITY MANAGEMENT este lector autorizat ANC pentru cursurile de Manager de proiect, Formator, Manager de inovare - Abilitati manageriale, Comunicare Manageriala.


Madalina Andrei - Psihoterapeut si formator

De-a lungul timpului Madalina si-a perfectionat pregatirea profesionala urmand numeroase cursuri  de specializare, atât in tara, cat si in Europa si in Republica Moldova.  Este absolventa a Facultatii de Administratie si Management Public, a Facultatii de Jurnalism si Psihologie, detine un Masterat in Administratie Publica si Integrare Europeana, un Masterat in Diplomatie Culturala si un Masterat in Psihologie Clinica, actualmente fiind doctoranda in domeniul psihologiei la Chisinau.

Madalina doreste sa contribuie la dezvoltarea individuala, atat din punct de vedere personal cat si profesional, aceasta reusind sa imbine cu succes psihoterapia (inclusiv terapiile complementare) cu  dezvoltarea competentelor profesionale si abilitatilor practice ale indivizilor, in domenii diverse precum: management si antreprenoriat (aceasta fiind director general la o societate comerciala dar si Presedinte al Asociatiei Internationale de Formare Profesionala Cultural, Educativ – Sportiva  MASTERCLASS), audit, mediu.

Multitudinea programelor de formare sustinute cu succes fac din Madalina un formator desavarsit, absolventii cursurilor sale fiind extrem de multumiti de vastele cunostinte si experienta acesteia precum si de felul nonformal in care alege sa isi desfasoare programele de formare.


 

Dobrovat Anca – Madalina

Anca este licentiata in Matematica-Informatica, master "Mecanica fluidelor si mecanica solidelor" si detine un doctorat obtinut la Université de Grenoble, Franta.

Cu o experienta profesionala de peste 10 ani in domeniul IT&C Anca a detinut numeroase functii de profesor la licee importante din Bucuresti (Colegiul National „Sf. Sava”, Colegiul National „Gheorghe Lazar”, Colegiul National „Elena Cuza”). Momentan ocupa postul de asistent doctor in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica, Universitatea, Bucuresti. Astfel, pozitia la catedra este o obisnuita, iar transmiterea de informatii si cunostinte reprezinta pentru Anca o a doua natura.

Pregatirea profesionala si perfectionarea continua reprezentand un azimut pentru Anca, aceasta a urmat numeroase cursuri de formare profesionala, printre care: Java Fundamentals - ORACLE Academy – Romania; C# - Introducere in tehnologiile ADO.NET - Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti – Facultatea de Automatica si Calculatoare; FLEXFORM - Program de formare profesionala flexibila pe platforme mecatronice - Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti -Facultatea de Mecatronica; Database Design and Database Programming with SQL; Expert AEL.

De asemenea Anca a participat la diverse competitii fiind: Coordonator secund de stagiu al studentilor Michele Tricarico si Fabrizzio Gemelli, Master International (MEMS), Université de Grenoble ; Profesor corector OTI, sectiunea C# – Faza pe municipiu ; Vicepresedinte de comisie – organizare OJI si OTI in cadrul centrului din Colegiul National "Sf. Sava" ; Profesor insotitor lotul Bucuresti la ONI gimnaziu; Profesor insotitor lotul Bucuresti la a 19-a editie a Concursului National InfoEducatie 2012, Galaciuc, Romania; Coordonator proiecte pentru obtinerea atestatelor la INFORMATICA.


Anca Tutila

Anca este absolventa a Institutului Politehnic Bucuresti- Facultatea Mecanica, Sectia Mecanica Fina, iar in cadrul TOP QUALITY MANAGEMENT este lector autorizat ANC pentru cursurile: Auditor de Mediu, Manager al Sistemelor de Management de Mediu, Manager al sistemelor de management al calitatii, Auditor in domeniul calitatii, Manager al sistemului de management al sigurantei alimentare, Evaluator riscuri tehnice si tehnologice. Cu o experienta de peste 15 de ani in elaborarea si implementarea sistemelor de management, Anca a lucrat cu precadere in mediul privat, unde a participat activ la documentarea si implementarea sistemelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele ISO 9001, ISO 14001 si ISO 17025, ISO 22000. De asemenea, este consultant pentru documentarea si implementarea, sau pentru mentinerea sistemelor de management (calitate, calitate - mediu, calitate - siguranta alimentului) in peste 35 de firme cu profiluri de activitate diverse.


Valentina Alexandrescu

Cu o vasta experienta in domeniul formarii profesionale a adultilor, Valentina este lector acreditat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru cursurile de Manager de proiect, Manager resurse umane, Consilier vocational, Dinamica grupului si a echipei, Motivare, Managementul conflictelor, Formator, etc.

De asemenea este si Membru fondator si Presedinte al Patronatului pentru Formare Profesionala si Evaluarea Competentelor – EVALFORM, Vicepresedinte al Comitetului Sectorial „Educatie, formare profesionala, cercetare-proiectare, sport” si Evaluator programe de formare profesionala pentru adulti si evaluator pentru absolventii programelor de formare a adultilor, fiind inscrisa pe listele de specialisti ale Autoritatii Nationale pentru Calificari..

Valentina a terminat Facultatea de Psihologie si Facultatea de chimie organica, precum si cursuri postuniversitare in Terapii cognitiv-comportamentale si detine numeroase diplome de specializare si perfectionare.


Irina Macovei

Irina are o experienta de peste 10 ani in training, fiind inca din anul 2004 profesor de limba engleza la pentru toate nivelele: prescolar, primar si gimnazial, liceal in invatamantul privat si particular, formare profesionala pentru adulti. Este absolventa de Litere, detine un Master in managementul si marketingul operatiunilor logistice si a urmat studii postuniversitare la Cambridge University. A lucrat cu diferite organizatii ocupand atat posturi de profesor de limba engleza, cat si de redactor stiri externe.

In cadrul TOP QUALITY MANAGEMENT Irina preda cursul de Comunicare in limba engleza.


Aurelia Bodan

Aurelia este Inginer chimist – profesor gradul I si detine calitatea de membru in Asociatia Nationala a Evaluatorilor din România. A urmat diverse cursuri de perfectionare, dintre care amintim: Managementul calitatii, Auditor intern, Modul de perfectionare auditori pentru laboratoare de incercari, Manager Sistem Calitate, Metode de evaluare a societatilor comerciale, Auditor sisteme calitate, Manager mediu, Auditor mediu, Manager al sistemului de management de mediu organizate de TUVKARPAT.

Din 1998 pana in 2004 a fost Presedinte al Centrului Teritorial nr.7 Bucuresti al ANEVAR (Asociatia Nationala a Evaluatorilor din România), iar din 1997 pana in 2000 Membru al Consiliului Director al OCP – ARC (Organismul de Certificare Personal - Asociatia Româna pentru Calitate) si a efectuat diferite lucrari de specialitate: Lucrare metodico-stiintifica pentru sustinerea gradului didactic I: “Corelarea procesului de fabricare a sticlei plane cu proprietatile acesteia”; Studii de evaluare, organizare si fezabilitate pentru societati comerciale din ramura industriei sticlei si ceramicii fine; Studii de restructurare a unor societati comerciale din sectorul sticlarie si ceramica fina, in colaborare cu IDOM Spania, in cadrul unui proiect PHARE.

In prezent Aurelia colaboreaza cu diversi actori privati ca si Consultant in proiectarea sistemelor de management al calitatii - ISO 9001, sistemelor de management de mediu – ISO 14001; sistemelor de management al sanatatii si securitatii ocupationale-OHSAS 18001 si lector in domeniul auditului intern al calitatii.


Florin Dena

Florin a ocupat functii de conducere in companii private si are o vasta experienta ca Manager pentru numeroase proiecte software implementate pentru beneficiari atat din mediul privat cat si public.

Cu o experienta profesionala de peste 20 de ani, Florin se remarca prin participarea la proiecte tehnice realizate in colaborare cu firme din Ungaria, Polonia, Austria, Germania, Franta.

Absolvent al Universitatii Politehnica Bucuresti - Facultatea de Electronica si Telecomunicatii, a urmat numeroase cursuri de specializare si perfectionare in domeniul: IT&C, Managementul de proiect, Managementul Vanzarilor, Administrator de retea de calculatoare, Audit, etc.

In cadrul Top Quality Management Florin este Seful Centrului de Perfectionare si lector autorizat ANC pentru cursurile: Web Design, Managementul Proiectelor cu aplicabilitate in IT&C, Linux, Proiectarea, realizarea si administrarea bazelor de date, Managementul securitatii informatice, Aplicatii Open Source pentru grafica, Manager proiect, Formator, Managementul Vanzarilor, Managementul Marketingului.


Claudiu Andreescu

Profesor de informatica la un liceu din Bucuresti, Claudiu este absolvent al Universitatii  Bucuresti, Facultatea de Matematica, sectia Informatica si are peste 10 ani experienta in predarea cursurilor de informatica si ECDL. In vederea cresterii performantelor profesionale a urmat diferite cursuri de specializare si perfectionare in domeniu si este deasemenea instructor certificat ECDL. Are o bogata experienta profesionala si in formarea profesionala a adultilor, acest sustinand numeroase sesiuni de training in domenii precum: utilizarea calculatorului, ECDL, iar in cadrul Top Quality Management este trainer autorizat ANC pentru cursurile “Programare in C si C++”.

Cursuri

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite



Stiri

Curs GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN

Anul 2017 debuteaza cu un nou program de formare profesionala: „GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN” dedicat AUDITORILOR INTERNI IN SECTORUL PUBLIC care doresc obtinerea atestarii profesionale.

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Portofoliul de cursuri al Top Quality Management s-a imbogatit cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

Reduceri cursanti

Reduceri de 50% pentru fosti cursanti ai Top Quality Management si InovaTop.
Pentru detalii click pe titlu.

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.

Noua platforma oferte de munca

Creaza-ti un cont pe www.oferte-de-munca.ro, completeaza-ti profilul sau posteaza-ti proiectele! Totul este gratuit! Poti incepe chiar acum! Prezinta-te celorlalti, prezinta-ti atat aptitudinile cat si hobby-urile pentru a comunica cu ceilalti membrii. Prezinta-ti portofoliu celorlalti membrii! Posteaza propriul Job sau proiect. Este gratuit. Liciteaza pentru Job-urile postate. Este de asemenea gratuit.

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare, legea nr.677/2001, modificata si completata.