Home > Cursuri ONLINE EXCLUSIV > Curs online Modelul Capabilitatii - GRC (Guvenanta, Risc, Conformitate)

Curs online Modelul Capabilitatii - GRC (Guvenanta, Risc, Conformitate)

Climatul economic de astazi este mai complex si mai dificil decat oricand. Chiar si organizatiile mici, NGO si autoritatile guvernamentale se confrunta cu probleme care, istoric, au afectat numai mari organizatii internationale. Partile interesate interne si externe solicita nu numai performanta ridicata, dar si transparenta in operatiunile economice.

Varietatea, viteza si volumul schimbarilor atat in interiorul cat si in afara fiecarei organizatii sunt coplesitoare. Noile reglementari, deciziile economice, schimbarea fortei de munca si tehnologiile in evolutie sunt doar cateva dintre numeroasele exemple de extindere a schimbarilor. Ca urmare, costul abordarii riscurilor si al cerintelor, pentru managementul performantei si pentru a atinge obiectivele stabilite, scapa de sub control.

Grup tinta
  • Conducatorii de unitati economice
  • Antreprenorii
  • Managerii de proiect
  • Auditorii
  • Analistii si evaluatorii economici
  • Profesorii si studentii profilelor adecvate
  • Planificatori.
In acest sens, cursul se adreseaza conducatorilor de unitati economice, antreprenorilor si managerilor departamentali care vor intelege intr-un curs foarte intensiv, ce este guvernanta si ce implica acest lucru.

Obiective:
  • Realizarea obiectivelor economice. Va asigurati ca toate partile organizatiei lucreaza impreuna pentru atingerea obiectivelor organizatiei.
  • Asigurarea stabilirii obiectivelor privind riscurile si planificarea strategica. Furnizati informatii la timp, fiabile si utile cu privire la riscuri, oportunitati si responsabilitati ale autoritatilor de guvernanta, planificatorilor strategici si managerilor economici responsabili de executie la toate nivelurile.
  • Imbunatatirea culturii organizationale. Inspirati si promovati o cultura a performantei, responsabilitatii, integritatii, increderii si comunicarii.
  • Cresterea increderii partilor interesate. Cresteti increderea partilor interesate in organizatie.
  • Pregatirea si protejarea organizatiei. Pregatiti organizatia pentru a raspunde riscurilor si cerintelor, protejând in acelasi timp organizatia de adversitate si surprize, si permitându-i sa profite de oportunitati.
  • Prevenirea, detectarea si reducerea dezacordurilor si a vulnerabilitatilor. Stabiliti actiuni si controale pentru a preveni rezultatele negative, pentru a reduce impactul, pentru a detecta eventualele probleme si pentru a aborda problemele pe masura ce apar.
  • Motivarea si inspirarea comportamentului dorit. Furnizati stimulente si oportunitati pentru un comportament dorit, in special in contextul unor circumstante dificile.
  • Atitudine proactiva. Aflati informatiile necesare pentru a sustine schimbarile rapide in directia strategica si tactica, evitând in acelasi timp obstacolele si capcanele.
  • Imbunatatirea capacitatii de reactie si a eficientei. Stabiliti capabilitatile care fac din organizatie un intreg mai receptiv si eficient, astfel incât acesta sa aiba un avantaj competitiv.
  • Optimizarea rentabilitatilor si a valorilor economice. Alocati resursele umane si financiare intr-un mod care maximizeaza rentabilitatea economica generata pentru organizatie, maximizând valorile acesteia.

Tematica
L1 - Intelegerea contextului economic extern in care opereaza organizatia.
L2 - Intelegerea contextului economic intern in care opereaza organizatia.
L3 - Intelegerea culturii existente, incluzand modul in care cultura modeleaza conducerea, climatul organizational si mentalitatile individuale cu privire la guvernanta, asigurare si GRC.
L4 - Interactiunea cu partile interesate pentru a intelege asteptarile, cerintele si perspectivele lor care afecteaza organizatia.

A - Aliniere
A1 - Directie    Asigurarea directiei prin stabilirea unor declaratii de viziuni, misiuni si valori clare, obiective la nivel inalt, precum si recomandari privind modul in care vor fi luate deciziile.
A2 - OBIECTIVE    Definirea unui set echilibrat de obiective masurabile care sa fie compatibile cu criteriile de luare a deciziilor si adecvate pentru cadrul de referinta stabilit.
A3 - Identificare    Identificarea fortelor care pot provoca efectele dorite (oportunitati) sau nedorite (amenintari) asupra indeplinirii obiectivelor, precum si a celor care ar putea obliga organizatia sa se comporte intr-un anumit mod (cerinta).
A4 - Evaluare/Estimare    Analiza abordarii actuale si planificate pentru a aborda oportunitatile, amenintarile si cerintele care utilizeaza criterii de luare a deciziilor cu metode cantitative si calitative.
A5 - Concept    Elaborarea planurilor strategice si tactice pentru atingerea obiectivelor, abordand in acelasi timp incertitudinea si actionand cu integritate, in conformitate cu criteriile de luare a deciziilor.

P - Productie
P1 - Efectuarea controlului     Stabilirea unei combinatii de management, procese, capital uman, tehnologie, informatii, actiuni fizice si controalele care servesc nevoilor guvernantei, managementului si asigurarii.
P2 - Politici    Implementarea politicilor si procedurilor asociate pentru a aborda oportunitatile, amenintarile si cerintele si stabilirea de asteptari clare de conduita pentru autoritatea de guvernanta, management, personal si pentru organizatie in ansamblul sau.
P3 - Comunicare    Furnizarea si primirea de informatii relevante, fiabile si in timp util publicului potrivit, cum ar fi cerintele obligatorii, sau dupa cum este necesar, pentru a-si indeplini responsabilitatile si pentru a dezvolta atitudini in mod eficace.
P4 - Educare    Educarea autoritatii de guvernanta, a conducerii, a personalului si a organizatiei in ansamblul sau cu privire la comportamentul preconizat si cresterea abilitatilor si motivatiei necesare care ajuta organizatia sa abordeze oportunitatile, amenintarile si cerintele.
P5 - Stimulente    Implementarea stimulentelor motiveaza comportamentul dorit si recunoaste pe cei care contribuie la rezultate pozitive pentru a consolida comportamentul dorit.
P6 - Notificare    Furnizarea mai multor modalitati pentru a raporta progresul fata de obiective si cel real sau aparitia potentiala a comportamentului, a conditiilor si a evenimentelor nedorite si cele de dorit.
P7 - Analiza    Analiza periodica a datelor si solicitarea de informatii privind progresele inregistrate in atingerea obiectivelor; si existenta unor comportamente, conditii si evenimente nedorite.
P8 - Raspuns    Conceperea si, atunci cand este necesar, realizarea de raspunsuri la identificarea sau suspectarea comportamentului, conditiilor si a evenimentelor nedorite sau a deficientelor in capabilitati.

R - Revizuire
R1 – Monitorizare - Monitorizarea si evaluarea periodica performantei capabilitatii de a asigura ca ea este proiectata si operata pentru a fi eficace, eficienta si receptiva la schimbare.
R2 – Asigurare-    Furnizarea de asigurare conducerii, autoritatii de guvernanta si altor parti interesate privind capabilitatea sustenabila, eficace, eficienta si receptiva.
R3 -Imbunatatire - Revizuirea informatiilor din evaluari periodice, din activitati de detectare si ca reactii la controale, monitorizare si asigurare, pentru a identifica oportunitatile de imbunatatiri ale capabilitatii.

Obiectivele cursului
La finalizarea cursului, cursantii vor capata deprinderi si notiuni noi privind tehnicile de aplicare a tehnicilor GRC, se vor putea certifica personal ca experti GRC si vor fi capabili sa aplice cu bune rezultate metodologia OCEG.

Pret: 800 lei la care se adauga TVA/persoana

Structura cursului
Cursurile se desfasoara pe parcursul a 5 zile consecutive, intre orele 10:00 – 17:00.
Perioade de desfasurare
Sesiunea 1: 15 – 19 iunie 2020, intre orele 10:00 – 17:00
Sesiunea 2: 20 – 24 iulie 2020, intre orele 10:00 – 17:00

Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer.
La sfarsitul cursului: testarea online a cunostintelor.
In urma finalizarii cursului, participantii vor primi Certificat de Participare emis de Top Quality Management.

Inscrierea la cursurile online se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro. In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.

O grupa se constituie cu minimum 10 cursanti. In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite



Stiri

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Noutati

Curs Responsabil cu Protectia Datelor (DPO)

Daca ati lucrat sau lucrati in domeniul protectiei datelor, daca detineti expertiza in ceea ce priveste securizarea sistemelor informatice, daca detineti cunostinte juridice si legislatie sau daca pur si simplu doriti sa obtineti un loc de munca bine platit, cursul DPO autorizat de ANC este o alegere care va poate schimba viata profesionala.

Curs Implementarea Sistemelor de Management al Securitatii Informatiei - ISO 27001

Cerintele SR EN ISO/IEC 27001:2018 se aplica organizatiilor atat pentru protejarea contra eventualelor vulnerabilitati si atacurilor din exterior, cat si pentru gestionarea intregului ciclu de viata al informatiilor de orice tip si pe orice suport, pastrate integral sau externalizate​, referitoare la clienii sau la societate.​

Curs Implementarea si Evaluarea Sistemului de Control Intern

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.
PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR). Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html