Home > Cursuri AUDIT & CONTROLLING > Curs Responsabil cu Protectia Datelor (DPO)

Curs Responsabil cu Protectia Datelor (DPO)

Curs de specializare pentru persoanele desemnate de companii ca Responsabili cu Protectia Datelor (DPO)

Cursul Responsabil cu Protectia Datelor (DPO) este structurat conform Regulamentului UE nr. 679/2016 al Parlamentului European, regulament general privind protectia datelor (General Data Protection Regulation - GDPR). GDRP va fi aplicabil din 25 mai 2018 la nivelul intregii Uniuni Europene precum si in orice alt stat din lume unde se folosesc date personale ale cetatenilor UE. Sanctiunile pentru nerespectarea Regulamentului UE 679/2016 sunt cuprinse intre 10 mil de euro sau 2% din cifra globala de afaceri pentru incalcarea protectiei datelor si pot ajunge pana la 20 mil de euro sau 4% din cifra de afaceri pentru incalcarea principiilor de baza privind prelucrarea datelor. Din 25.05.2018 se implementeaza Regulamentului UE nr.679/2016 cu sanctiunile aferente, intra in vigoare si se aplica indiferent de modificarile legislative interne ale fiecarei tari membre.

In Regulamentul 679 se defineste clar rolul unei persoane numita DPO (Data Protection Officer) sau Responsabil cu Protectia Datelor care trebuie sa aiba cunostinte de specialitate pe zona de protecție de date (art.37-5). Responsabil cu Protectia Datelor (DPO) poate fi un angajat al companiei sau subcontractant (art.37-6) care trebuie implicat in mod corespunzator si in timp util in toate aspectele legate de protecția datelor (art.38-1) si nu poate fi demis sau sanctionat de catre operator pentru indeplinirea sarcinilor sale (art.38-3) in domeniu.

Tematica:
  • Legislatie. Definitii
  • Principii privind prelucrarea datelor personale
  • Obtinerea consimtamantului. Metode
  • Cum se prelucreaza datele personale si drepturile persoanelor vizate
  • Evaluarea impactului asupra protectiei datelor personale
  • Rolul Responsabilului cu Protectia Datelor personale
  • Respectarea cerintelor privind datele informatice si securitatea sistemelor (art.32)
  • Consecintele nerespectarii prevederilor GDPR
  • Sanctiunile si efectele juridice privind nerespectarea prevederilor GDPR

Agenda de curs:

Ziua I-a
  • Sesiune introductiva;
  • Notiuni generale de  protectie a datelor;
  • Principii privind prelucrarea datelor personale;
  • Obtinerea consimtamantului. Metode;
  • Cum se prelucreaza datele personale si drepturile persoanelor vizate.
Ziua a-II-a
  • Recapitulare Ziua I;
  • Evaluarea impactului asupra protectiei datelor personale;
  • Rolul responsabilului cu protectia datelor personale;
  • Respectarea cerintelor privind datele informatice si securitatea sistemelor (art.32).
Ziua a-III-a
  • Recapitulare Ziua II;
  • Consecintele nerespectarii prevederilor GDPR;
  • Sanctiunile si efectele juridice privind nerespectarea prevederilor GDPR.

Competente dobandite:
  • Crearea si implementarea unui program de protectie a datelor cu caracter personal in cadrul organizatiei
  • Solutionarea cererilor persoanelor vizate
  • Evaluarea si monitorizarea unui document privind impactul asupra datelor cu caracter personal
  • Arhivarea, anonimizarea si distrugerea datelor cu caracter personal
  • Abordarea unor prelucrari specifice de date cu caracter personal

Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer.
La sfarsitul cursului: testarea abilitatilor teoretice prin test grila si practice prin abordarea unui studiu de caz;
Participantii la curs primesc Diploma de absolvire emisa de Top Quality Management pentru RESPONSABIL CU PROTECTIA DATELOR, in care sunt specificate competentele dobandite in urma absolvirii curslui.

Structura cursului:
Cursurile de zi se desfasoara pe parcursul a 6 ore/zi, 3 zile consecutive.

Perioada:
Puteti urma acest curs in Bucuresti, in una din urmatoarele sesiuni:
Sesiunea 1: 06, 07 si 08 iunie 2018, intre orele 10.00 - 16.30
Sesiunea 2: 13, 14 si 15 iunie 2018, intre orele 10.00 - 16.30
Sesiunea 3: 04, 05 si 06 iulie 2018, intre orele 10.00 - 16.30

Pret*: 600 LEI/persoana (la care se adauga TVA).*Preturile sunt valabile pentru cursurile OPEN organizate la Bucuresti. Daca doriti un curs in alta locatie, va rugam sa ne contactati.

Locatie: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 49, et. 3.

Lector: Sandra Alina Andreescu - Consilier juridic
Sandra Alina Andreescu are o vasta experienta practica in domeniul dreptului civil si comercial, dovedita prin hotararile judecatoresti favorabile. In vederea cresterii performantelor profesionale a urmat cursuri de specializare si perfectionare in domeniul dreptului civil si comercial. Din anul 2013 este membra a Colegiului Consilierilor Juridici - Bucuresti. A castigat premii si distinctii profesionale in cadrul: Sesiunii Stiintifice Dreptul Romanesc din Perspectiva Provocarii Societatii Contemporane organizata de Universitatea Spiru Haret, Eroarea Judiciara – Dezbatere Remedii Internationale si Curtea de Jurati organizata de Romanian Society for Human Rights la Palatul Parlamentului. A fost certificata de Autoritatea Nationala de Calificari ca Expert in Legislatia Muncii, Manager Proiect, Formator si Auditor Intern.

Curs personalizat
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in alt oras, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs.

Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro. In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.

Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Reduceri si Discount-uri

CARDURI DE FIDELITATE

 

Intrucat ati ales in mod repetat compania TOP QUALITY MANAGEMENT ca furnizor de formare am decis sa va rasplatim prin acordarea unui CARD DE FIDELITATE.

 

Cardul de fidelitate este acordat NUMAI clientilor fideli TOP QUALITY MANAGEMENT si reprezinta modalitatea noastra pentru a va rasplati decizia alegerii cursurilor oferite de catre compania noastra. Avem deosebita placere de a-i invita pe toti cursantii TOP QUALITY MANAGEMENT, la sediul nostru pentru inmanarea personala a acestui card, ce va ofera reduceri importante la toate cursurile noastre.


    Cardul de fidelitate SILVER
    Il puteti folosi pentru a beneficia de:
    - 10% reducere LA ORICE CURS pe care doriti sa il urmati;
    - 15% reducere daca mai veniti cu 2 prieteni LA ORICE CURS;
    - Pentru grupuri de minimum 4 persoane oferim GRATUIT TAXA DE PARTICIPARE si TAXA de EXAMINARE pentru o a cincea persoana, apartinand grupului;

    Cardul de fidelitate GOLD
    Il puteti folosi pentru a beneficia de:
    - 15% reducere la ORICE CURS pe care doriti sa il urmati si SCUTIRE de plata a taxei de examinare;
    - La 4 cursuri urmate, va oferim GRATUIT UN CURS, la alegere;
    - Pentru grupuri de minimum 4 persoane oferim GRATUIT TAXA DE PARTICIPARE si TAXA de EXAMINARE pentru o a cincea persoana, apartinand grupului;

 Nota importanta:
- Ridicarea cardurilor se face in baza Cartii de Identitate.
- Reducerea pentru grupuri se aplica NUMAI in cazul participarii la aceeasi sesiune de desfasurare a cursului respectiv.
- Reducerile nu se cumuleaza.

 

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite



Stiri

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Portofoliul de cursuri al Top Quality Management s-a imbogatit cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.

Noua platforma oferte de munca

Creaza-ti un cont pe www.oferte-de-munca.ro, completeaza-ti profilul sau posteaza-ti proiectele! Totul este gratuit! Poti incepe chiar acum! Prezinta-te celorlalti, prezinta-ti atat aptitudinile cat si hobby-urile pentru a comunica cu ceilalti membrii. Prezinta-ti portofoliu celorlalti membrii! Posteaza propriul Job sau proiect. Este gratuit. Liciteaza pentru Job-urile postate. Este de asemenea gratuit.

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare, legea nr.677/2001, modificata si completata.