Home > Cursuri MANAGEMENT CALITATE & MEDIU > Curs Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje

Curs Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje

Temele abordate in cadrul cursului de specializare Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje ating, in special, prevederile Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.

Grup tinta:
Cursul se adreseaza acelor persoane care:
  • au responsabilitati si desfasoara activitati legate de managementul deseurilor, precum si cei care desfasoara activitati ca si auditori ai sistemelor de management de mediu, in propriile organizatii sau/si pentru alte parti interesate.
  • au responsabilitati in gestionarea compartimentelor financiar-contabile dintr-o entitate economica, care se incadreaza in prevederile legale privind regimul ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.

Cursul este structurat conform noilor cerinte privind formarea profesionala a adultilor care impun o tehnica de invatare bazata pe multe aplicatii practice pentru o mai justa intelegere si aplicare a informatiilor teoretice. Astfel, cursul imbina in mod util cele doua parti componente (partea teoretica si partea practica), cu unicul scop de a intampina nevoile cursantilor de a aplica efectiv ceea ce li se ofera in partea teoretica a cursului.

Obiective:
  • Cunoasterea conceptului de AMBALAJ: definitii, categorii si tipuri de materiale utilizate pentru ambalare.
  • Abordarea sistemica a conceptului de AMBALAJ – trasabilitatea ambalajului, de la proiectarea pana la utilizatorul final al produsului ambalat.
  • Dobandirea de cunostinte in domeniul managementului deseurilor, inclusiv a deseurilor de ambalaje.
  • Cunoasterea si intelegerea aplicarii reglementarilor privind managementul deseurilor si armonizarea cu celelalte obligatii legale ale agentilor economici (codul fiscal).

Tematica:
  • Ambalaje si deseuri de ambalaje: consideratii generale, definitii, trasabilitatea ambalajelor.
  • Noi abordari in proiectarea si realizarea ambalajelor, prin prisma principiilor dezvoltarii durabile.
  • Legea 249/2015 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.
  • OUG 196/2005 privind Fondul pentru mediu. Agentii economici care intra sub incidenta reglementarii; activitati economice tipice: producerea si comercializarea de produse ambulate, importul de produse ambulate, identificarea unor situatii particulare.
  • Metodologia de calcul a obligatiilor agentilor economici privind introducerea de ambalaje pe piata nationala.
  • Principalele reglementari in domeniul managementului deseurilor: Legea 211/2011 privind regimul deseurilor, HG 856/2002 privind evidenta gestiunii deseurilor, HG 1061/2008 privind transportul deseurilor in Romania, OM 1226/2012 privind regimul deseurilor din domeniul medical, Legea 132/2010 privind managementul deseurilor in institutiile publice.
  • Scurte consideratii privind Evaluarea conformarii cu cerintele legale aplicabile.
  • Controlul intern (operational, audit) si control extern (autoritatile guvernamentale, alte parti interesate)
  • Aplicatii practice. Studii de caz

Competente dobandite:
  • Comunicarea interpersonala. Munca in echipa
  • Perfectionarea profesionala –responsabil cu gestiunea deseurilor
  • Managementul activitatii de colectare a datelor pentru intocmirea declaratiei privind obligatiile la Fondul de mediu, inclusiv gestiunea deseurilor de ambalaje: organizare, planificare, monitorizare – masurare procese, evaluarea conformarii
  • Intocmirea Declaratiei la Fondul de Mediu, raportari lunare/ anuale privind ambalajele si deseurile de ambalaje introduse pe piata nationala de catre agentii economici care intra sub incidenta reglementarilor aplicabile.

Structura cursului:
Cursurile de zi se desfasoara pe parcursul a 6 ore/zi, intre orele 10.00 - 16.00.
 
Perioada:
Sesiunea 1: 20 si 21 iulie 2017, intre orele 10.00-16.00
Sesiunea 2: 7 si 8 august 2017, intre orele 10.00-16.00

Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer;
La sfarsitul cursului: se va sustine examen in urma caruia se vor elibera certificatele de absolvire emise de Top Quality Management.

Pret*: 300 LEI/cursant (TVA inclus) - taxa de examinare si eliberarea certificatului de absolvire emis de Top Quality Management inclusa. La acest curs nu se percep reduceri de pret sau discount-uri.
*Preturile sunt valabile pentru cursurile OPEN (sustinute in Bucuresti). Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati.

Conditii de participare la curs:
Pentru inscriere este necesara o copie a actului de identitate si dovada de absolvirea a studiilor medii.

Locatie: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 49, et. 3.

Curs personalizat:
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in Bucuresti, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs. Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati si va vom elabora o oferta personalizata.

Inscrierea se face in limita locurilor disponibile prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand sectiunea "Inscriere cursuri", prin fax: 0316900991 sau prin e-mail: office@topquality.ro sau office@cursuriautorizate.ro.

Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti. In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Cursuri gratuite prin platforma e-Learning a Top Quality Management.

Pentru a accesa platforma, click pe poza.

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite

http://www.theiia.org/certification/certified-internal-auditor/cia-professional-recognition-credit/

Stiri

Curs GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN

Anul 2017 debuteaza cu un nou program de formare profesionala: „GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN” dedicat AUDITORILOR INTERNI IN SECTORUL PUBLIC care doresc obtinerea atestarii profesionale.

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Incepand din luna IULIE 2016 am extins portofoliul de cursuri cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

Reduceri cursanti

Reduceri de 50% pentru fosti cursanti ai Top Quality Management si InovaTop.
Pentru detalii click pe titlu.

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.

Noua platforma oferte de munca

Creaza-ti un cont pe www.oferte-de-munca.ro, completeaza-ti profilul sau posteaza-ti proiectele! Totul este gratuit! Poti incepe chiar acum! Prezinta-te celorlalti, prezinta-ti atat aptitudinile cat si hobby-urile pentru a comunica cu ceilalti membrii. Prezinta-ti portofoliu celorlalti membrii! Posteaza propriul Job sau proiect. Este gratuit. Liciteaza pentru Job-urile postate. Este de asemenea gratuit.

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare, legea nr.677/2001, modificata si completata.