Home > Cursuri MANAGEMENT CALITATE & MEDIU > Curs Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje

Curs Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje

Temele abordate in cadrul cursului de specializare Gestionarea ambalajelor si deseurilor din ambalaje ating, in special, prevederile Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.

Cursul  GESTIONAREA AMBALAJELOR SI DESEURILOR DIN AMBALAJE este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru ocupatia  RESPONSABIL DE MEDIU / Modul
Aplicarea prevederilor legale privind un mediu sanatos, securitate în munca si in domeniul situatiilor de urgenta, cod  COR 325710.

Grup tinta:
Cursul se adreseaza acelor persoane care:
  • au responsabilitati si desfasoara activitati legate de managementul deseurilor, precum si cei care desfasoara activitati ca si auditori ai sistemelor de management de mediu, in propriile organizatii sau/si pentru alte parti interesate.
  • au responsabilitati in gestionarea compartimentelor financiar-contabile dintr-o entitate economica, care se incadreaza in prevederile legale privind regimul ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.

Cursul este structurat conform noilor cerinte privind formarea profesionala a adultilor care impun o tehnica de invatare bazata pe multe aplicatii practice pentru o mai justa intelegere si aplicare a informatiilor teoretice. Astfel, cursul imbina in mod util cele doua parti componente (partea teoretica si partea practica), cu unicul scop de a intampina nevoile cursantilor de a aplica efectiv ceea ce li se ofera in partea teoretica a cursului.

Obiective:
  • Cunoasterea conceptului de AMBALAJ: definitii, categorii si tipuri de materiale utilizate pentru ambalare.
  • Abordarea sistemica a conceptului de AMBALAJ – trasabilitatea ambalajului, de la proiectarea pana la utilizatorul final al produsului ambalat.
  • Dobandirea de cunostinte in domeniul managementului deseurilor, inclusiv a deseurilor de ambalaje.
  • Cunoasterea si intelegerea aplicarii reglementarilor privind managementul deseurilor si armonizarea cu celelalte obligatii legale ale agentilor economici (codul fiscal).

Tematica:
  • Ambalaje si deseuri de ambalaje: consideratii generale, definitii, trasabilitatea ambalajelor.
  • Noi abordari in proiectarea si realizarea ambalajelor, prin prisma principiilor dezvoltarii durabile.
  • Legea 249/2015 privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.
  • OUG 196/2005 privind Fondul pentru mediu. Agentii economici care intra sub incidenta reglementarii; activitati economice tipice: producerea si comercializarea de produse ambulate, importul de produse ambulate, identificarea unor situatii particulare.
  • Metodologia de calcul a obligatiilor agentilor economici privind introducerea de ambalaje pe piata nationala.
  • Principalele reglementari in domeniul managementului deseurilor: Legea 211/2011 privind regimul deseurilor, HG 856/2002 privind evidenta gestiunii deseurilor, HG 1061/2008 privind transportul deseurilor in Romania, OM 1226/2012 privind regimul deseurilor din domeniul medical, Legea 132/2010 privind managementul deseurilor in institutiile publice.
  • Scurte consideratii privind Evaluarea conformarii cu cerintele legale aplicabile.
  • Controlul intern (operational, audit) si control extern (autoritatile guvernamentale, alte parti interesate)
  • Aplicatii practice. Studii de caz

Competente dobandite:
  • Comunicarea interpersonala. Munca in echipa
  • Perfectionarea profesionala –responsabil cu gestiunea deseurilor
  • Managementul activitatii de colectare a datelor pentru intocmirea declaratiei privind obligatiile la Fondul de mediu, inclusiv gestiunea deseurilor de ambalaje: organizare, planificare, monitorizare – masurare procese, evaluarea conformarii
  • Intocmirea Declaratiei la Fondul de Mediu, raportari lunare/ anuale privind ambalajele si deseurile de ambalaje introduse pe piata nationala de catre agentii economici care intra sub incidenta reglementarilor aplicabile.

Competente dobandite conform Standardului Ocupational: 
  • Aplicarea prevederilor legale privind protejarea mediului;
  • Gestionarea actelor normative de mediu;
  • Raportarea activitatii de mediu.

Structura cursului:
Cursurile de zi se desfasoara pe parcursul a 6 ore/zi, intre orele 10.00 - 16.00.
 
Perioada:
Sesiunea 1: 26 si 27 aprilie 2018, intre orele 10.00-16.00
Sesiunea 2: 24 si 25 mai 2018, intre orele 10.00-16.00
La aceste zile se mai adauga 1 zi de examinare, care va fi comunicata ulterior, in functie de decizia de numire a Comisiei de Evaluare a Autoritatii  Nationale pentru Calificari.

Evaluare:
Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer;
La sfarsitul cursului: se va sustine examen in urma caruia se vor elibera certificatele de absolvire emise de Top Quality Management.

Pret*: 300 LEI/cursant (TVA inclus) - taxa de examinare si eliberarea certificatului de absolvire emis de Top Quality Management inclusa. La acest curs nu se percep reduceri de pret sau discount-uri.
Taxa de examinare: 70 LEI (nu se aplica TVA) – doar pentru cei care doresc examinarea in prezenta comisiei ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) pentru obtinerea certificatului de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
La acest curs nu se percep reduceri de pret sau discount-uri.
*Preturile sunt valabile pentru cursurile OPEN (sustinute in Bucuresti). Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati.

Conditii de participare la curs:
Pentru inscriere este necesara o copie a actului de identitate si dovada de absolvirea a studiilor medii.

Locatie: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 49, et. 3.

Curs personalizat:
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in Bucuresti, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs. Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati si va vom elabora o oferta personalizata.

Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro. In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.

Programul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru ocupatia RESPONSABIL DE MEDIU, cod COR 325710, iar certificatul eliberat este recunoscut de catre Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.

Programul de formare se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat în conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii si Justitiei Sociale si al Ministrului Educatiei Nationale, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.


Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti. In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Reduceri si Discount-uri

CARDURI DE FIDELITATE

 

Intrucat ati ales in mod repetat compania TOP QUALITY MANAGEMENT ca furnizor de formare am decis sa va rasplatim prin acordarea unui CARD DE FIDELITATE.

 

Cardul de fidelitate este acordat NUMAI clientilor fideli TOP QUALITY MANAGEMENT si reprezinta modalitatea noastra pentru a va rasplati decizia alegerii cursurilor oferite de catre compania noastra. Avem deosebita placere de a-i invita pe toti cursantii TOP QUALITY MANAGEMENT, la sediul nostru pentru inmanarea personala a acestui card, ce va ofera reduceri importante la toate cursurile noastre.


    Cardul de fidelitate SILVER
    Il puteti folosi pentru a beneficia de:
    - 10% reducere LA ORICE CURS pe care doriti sa il urmati;
    - 15% reducere daca mai veniti cu 2 prieteni LA ORICE CURS;
    - Pentru grupuri de minimum 4 persoane oferim GRATUIT TAXA DE PARTICIPARE si TAXA de EXAMINARE pentru o a cincea persoana, apartinand grupului;

    Cardul de fidelitate GOLD
    Il puteti folosi pentru a beneficia de:
    - 15% reducere la ORICE CURS pe care doriti sa il urmati si SCUTIRE de plata a taxei de examinare;
    - La 4 cursuri urmate, va oferim GRATUIT UN CURS, la alegere;
    - Pentru grupuri de minimum 4 persoane oferim GRATUIT TAXA DE PARTICIPARE si TAXA de EXAMINARE pentru o a cincea persoana, apartinand grupului;

 Nota importanta:
- Ridicarea cardurilor se face in baza Cartii de Identitate.
- Reducerea pentru grupuri se aplica NUMAI in cazul participarii la aceeasi sesiune de desfasurare a cursului respectiv.
- Reducerile nu se cumuleaza.

 

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite



Stiri

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Portofoliul de cursuri al Top Quality Management s-a imbogatit cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.

Noua platforma oferte de munca

Creaza-ti un cont pe www.oferte-de-munca.ro, completeaza-ti profilul sau posteaza-ti proiectele! Totul este gratuit! Poti incepe chiar acum! Prezinta-te celorlalti, prezinta-ti atat aptitudinile cat si hobby-urile pentru a comunica cu ceilalti membrii. Prezinta-ti portofoliu celorlalti membrii! Posteaza propriul Job sau proiect. Este gratuit. Liciteaza pentru Job-urile postate. Este de asemenea gratuit.

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare, legea nr.677/2001, modificata si completata.