Home > Cursuri MANAGEMENT & ANTREPRENORIAT > Curs Antreprenor de succes

Curs Antreprenor de succes

Cursul Antreprenor de succes este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru competente comune tuturor ocupatiilor - Competente antreprenoriale si este armonizat cu cerintele programului "Start-up Nation Romania".
Cursul va ajuta in elaborarea si dezvoltarea Planului de afaceri in vederea obtinerii unui punctaj ridicat la selectia pentru dobandirea finantarii nerambursabile.


Vrei sa-ti lansezi propria afacere? Ai o idee de afaceri, dar nu stii de unde sa incepi? Iti este teama ca nu vei reusi sa faci fata obstacolelor? Ai fi gata sa le depasesti pe toate si sa iti intemeiezi propria afacere? Daca raspunsul este DA atunci vino la cursul ANTREPRENOR DE SUCCES care te va ajuta sa iti pui ideile in practica.

Orice afacere, daca este planificata si gestionata corect, va ajunge sa devina una profitabila. Alaturi de lectorii nostri, la randul lor antreprenori de succes, vei afla cum sa strabati drumul de la idee la profit.

Grup tinta:
Cursul Antreprenor de succes se adreseaza oricarei persoane care doreste sa dobandeasca competente si aptitudini pentru identificarea si punerea in practica a ideilor de afaceri sau pentru optimizarea managementului unei afaceri.

Beneficiile participarii la cursul de antreprenoriat "Antreprenor de succes":
  • Vei constientiza avantajele, oportunitatile, precum si limitarile implementarii unui plan de afaceri.
  • Te vei face inteles cu usurinta si vei putea sa comunici mai usor despre propriile idei si oportunitatile identificate.
  • Vei cunoaste conceptele esentiale ale unei afaceri.
  • Vei intelege care sunt variantele de construire a unei afaceri, tipuri de business existent pe piata si tipologii de management.
  • Vei fi capabil sa iei decizii cu responsabilitate si sa directionezi echipa catre indeplinirea obiectivelor propuse.
  • Te vei familiariza cu termenii specifici unei afaceri si iti vei imbunatati competentele antreprenoriale.

Agenda cursului

ZIUA 1
INTREPRINZATORUL SI ANTREPRENORIATUL
  • Consideratii generale pe tema antreprenoriatului
  • Definirea antreprenorului si a antreprenoriatului
  • Caracteristicile si aptitudinile unui intreprinzator de succes
  • Intreprinzator, antreprenor, manager, tehnician
  • Avantajele si riscurile intreprinzatorului
  • Intreprinzatorul si inovarea
  • Teste si studii de caz pentru intemeietorii de firme
  • Greseli tipice frecvente la inceputul infiintarii unei firme – recomandari bune practici

DE LA IDEE LA OPORTUNITATEA CONSTITUIRII UNEI AFACERI
  • Identificarea ideilor de afaceri
  • Evaluarea oportunitatii de afaceri
  • Riscul noilor afaceri: tipuri de risc in activitatea antreprenoriala, strategii de gestionare a riscului;
  • Teste si studii de caz: test de evaluare a tipului de afacere care se potriveste unei anumite persoane, studiu de caz privind alegerea unei idei de afaceri.

ZIUA 2
CONSTITUIREA AFACERII
  • Initierea unei afaceri noi - formele juridice pentru desfasurarea unei afaceri
  • Cumpararea unei afaceri existente: etapele procesului de cumparare, avantaje si dezavantaje
  • Franchisingul (franciza): forme de franciza, elementele caracteristice ale franchisingului

PLANUL DE AFACERI
  • Scopurile elaborarii planului de afaceri
  • Principiile elaborarii planului de afaceri
  • Structura planului de afaceri
  • Relatia plan de afaceri – studiu de fezabilitate
  • Erori frecvente în elaborarea si prezentarea planului de afaceri
  • Finantarea afacerii
  • Amplasamentul si amenajarea

RESURSE UMANE
  • Recrutarea si selectia angajatilor
  • Contractul individual de munca si fisa de post
  • Instruirea angajatilor

ZIUA 3
MANAGEMENT FINANCIAR
  • Analiza tipurilor de documente financiar contabile in functie de specificul afacerii
  • Sistemul de preturi si tarife
  • Inventarierea si raportarea contabila
  • Documente necesare raportarilor contabile: balanta, bilantul, contul de profit si pierderi, raportul de gestiune
  • Situatia stocurilor si productiei in curs de executie
  • Situatia creantelor si datoriilor

MANAGEMENTUL ANTREPRENORIAL
  • Procesul antreprenorial
  • Functiile managementului
  • Organizarea IMM-urilor - elaborarea structurii organizatorice
  • Managerii si managementul unei afaceri
  • Particularitatile functiilor manageriale de coordonare si control
  • Decizia si procesul managerial: procesul decizional, principalele categorii de decizii.
  • Studiu de caz: luarea deciziilor
  • Strategia organizatiei: misiunea si obiectivele organizatiei
  • Cultura organizationala
  • Sistemul de management al calitatii

ZIUA 4
MARKETING SI VANZARI – notiuni de baza

NEGOCIEREA IN AFACERI
  • Definitii si concepte
  • Tipologia negocierilor si formele acestora
  • Mecanismul procesului de negociere
  • Pregatirea, desfasurarea si finalizarea negocierilor in afaceri
  • Sfaturi pentru negocierea perfecta

COMUNICAREA IN AFACERI
  • Conceptul comunicarii
  • Factori de influenta si etape ale comunicarii
  • Bariere si dificultati in procesul comunicarii
  • Comunicarea ca instrument de solutionare a problemelor de afaceri

Competente dobandite in urma parcurgerii cursului de antreprenoriat "Antreprenor de succes":
  • Capacitatea de a identifica oportunitati pentru activitati personale, profesionale sau de afaceri;
  • Cunoasterea elementelor unei afaceri, cu respectarea prevederilor legislative in vigoare;
  • Elaborarea unui plan de afaceri;
  • Organizarea si gestionarea activitatilor si resurselor umane in cadrul organizatiei;
  • Tehnici de conducere, motivare si negociere;
  • Elaborarea strategiei de marketing, vanzare si publicitate;
  • Managementul fluxului de numerar si identificarea de oportunitati de finantare;
  • Dezvoltarea capacitatii de luare a deciziilor;
  • Monitorizarea modului de desfasurare a activitatii si evaluarea continua a atingerii obiectivelor organizatiei.


Perioada:
Puteti urma acest curs in una din urmatoarele sesiuni:
Sesiunea 1: 18, 19, 20 si 21 decembrie 2017
Sesiunea 2: 18, 19, 20 si 21 ianuarie 2018

Pret: 600 LEI/participant (nu se aplica TVA).

Taxa de examinare: 70 lei (nu se aplica TVA) – doar pentru cei care doresc examinarea in prezenta comisiei ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) pentru obtinerea certificatului de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.

Acesta reprezinta costul total al cursului, fiind incluse prestatia lectorului, examinarea, materialele de curs, coffe-break.

Locatie: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 49, et. 3.

Curs personalizat:
Stim ca este mult mai facil pentru companii sa desfasoare cursurile IN HOUSE decat sa trimita angajatii in alt oras, asa ca, echipa noastra de profesionisti se poate deplasa oriunde in tara (in orasele mai mari sau mai mici) pentru a va oferi posibilitatea de a va perfectiona, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor si produselor Dvs.

Inscrierea se face in limita locurilor disponibile prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand sectiunea "Inscriere cursuri" prin e-mail: office@cursuriautorizate.ro.

Programul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru COMPETENTE ANTREPRENORIALE, iar certificatul eliberat este recunoscut de catre Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
Programul de formare se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat în conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii si Justitiei Sociale si al Ministrului Educatiei Nationale pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.


Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti. In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite



Stiri

Curs GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN

Anul 2017 debuteaza cu un nou program de formare profesionala: „GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN” dedicat AUDITORILOR INTERNI IN SECTORUL PUBLIC care doresc obtinerea atestarii profesionale.

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Portofoliul de cursuri al Top Quality Management s-a imbogatit cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

Reduceri cursanti

Reduceri de 50% pentru fosti cursanti ai Top Quality Management si InovaTop.
Pentru detalii click pe titlu.

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.

Noua platforma oferte de munca

Creaza-ti un cont pe www.oferte-de-munca.ro, completeaza-ti profilul sau posteaza-ti proiectele! Totul este gratuit! Poti incepe chiar acum! Prezinta-te celorlalti, prezinta-ti atat aptitudinile cat si hobby-urile pentru a comunica cu ceilalti membrii. Prezinta-ti portofoliu celorlalti membrii! Posteaza propriul Job sau proiect. Este gratuit. Liciteaza pentru Job-urile postate. Este de asemenea gratuit.

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare, legea nr.677/2001, modificata si completata.