Home > Cursuri ABILITATI INDIVIDUALE > Curs Comunicare manageriala in institutii publice

Curs Comunicare manageriala in institutii publice

Cursul Comunicare manageriala in institutii publice este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru ocupatia Asistent relatii publice si comunicare (studii medii), cod  COR 333906.

Cursul Comunicare manageriala se adreseaza tuturor persoanelor care intentioneaza sa utilizeze comunicarea ca instrument in realizarea tuturor functiilor manageriale, fapt ce va permite dezvoltarea efectiva dar si eficienta a relatiilor interpersonale.
Eficienta comunicarii manageriale se releva in mod special in zona organizarii, conducerii operationale, formarii grupurilor si dezvoltarii echipelor de lucru, a negocierii si rezolvarii conflictelor, a controlului, si nu in ultimul rand al motivarii angajatilor. De asemenea, o data cu dezvoltarea comunicarii creste si productivitatea muncii dar si performanta personalului.

Cursul Comunicare manageriala reprezinta o excelenta oportunitate pentru managerii sau directorii institutiilor de a imbunatati maniera de lucru a propriei echipe, prin punerea in practica a tehnicilor manageriale de baza cu privire la mesajele transmise, verbale si non-verbale. 
Programul de formare atinge aspecte relevante desfasurarii activitatii in cadrul organizatiilor si institutiilor publice, iar intreaga desfasurare a acestuia a fost elaborata pe principiul acumularii de cunostinte plecand de la informatii cu caracter general - amintind de aspecte ale comunicarii ce pot fi aplicate in toate aspectele vietii de zi cu zi- ajungand la „Comunicarea organizationala” ce vizeaza informatii cu privire la modalitati si tipuri de comunicare existente in cadrul organizatiilor.

Cursul Comunicare manageriala este organizat si in sistem dedicat, pentru institutiile publice, situatie in care este elaborat conform cerintelor organizatiei fiind furnizate informatii cu privire atat la comunicarea interna dar si extraorganizationala a institutiilor publice, cu cetatenii – pe de o parte - si in raport cu celelalte institutii publice. Vor fi vizate modalitatile si canalele de comunicare, reguli pentru o comunicare eficienta, bariere in comunicare, gestionarea conflictelor, sedintele – instrumente de comunicare, etc.

Mentionam ca acest curs are la baza aplicarea in practica a informatiilor teoretice, peste 60% din durata sa reprezentand jocuri de rol si studii de caz, cu unicul scop de a intelege mai bine CE si CUM trebuie aplicat.

Obiective:

 

Cursul este astfel structurat pentru a va aduce urmatoarele informatii importante:

  • Aspecte ale comunicarii ce pot fi aplicate in viata de zi cu zi;
  • Cresterea calitatii mesajelor transmise; 
  • Modalitati, tipuri si canale de comunicare existente in cadrul organizatiilor;
  • Reguli pentru o comunicare eficienta / Metode si tehnici de imbunatatire a comunicarii (verbala, nonverbala si paraverbala), atat in plan personal cat si profesional;
  • Bariere in comunicare
  • Modalitati de gestionare a conflictelor;
  • Sedintele ca instrumente de comunicare

 

Tematica:

CAPITOLUL 1 - DEFINIREA CONCEPTULUI DE COMUNICARE

  • Structura comunicarii 
  • Functiile comunicarii 
  • Factorii comunicarii 
  • Feed-back-ul in comunicare 
  • Axiomele comunicarii 
  • Moduri si mijloace de comunicare 
  • Producerea mesajelor orale 
  • Comunicarea interactiva 
  • Controlul comunicarii 
  • Procesul de ascultare 
  • Barierele in comunicare

CAPITOLUL 2 - COMUNICAREA ORGANIZATIONALA

  • Trasaturi generale 
  • Comunicarea mangeriala 
  • Obiectivele comunicarii manageriale 
  • Functiile comunicarii manageriale 
  • Roluri ale comunicarii manageriale 
  • Conditiile comunicarii manageriale 
  • Functii ale comunicarii de tip managerial 
  • Obstacole in comunicarea manageriala 
  • Strategii de comunicare organizationala 
  • Tipuri de comunicare organizationala 
  • Feedbackul ca modalitate de control a informatiei in organizatie 
  • Sedinta ca modalitate de comunicare in organizatie 
  • Interviul ca forma de comunicare in organizatie 
  • Expunerea / Prezentarea publica pregatita. 
  • Comunicarea scrisa in organizatii

CAPITOLUL 3 - COMUNICAREA INSTITUTIONALA IN INSTITUTII PUBLICE

  • Comunicarea institutionala in administratia publica 
  • Modalitati si canale de comunicare 
  • Comunicarea publica 
  • Comunicarea institutiei publice cu cetateanul 
  • Bariere comunicationale in comunicarea cu cetateanul 
  • Rolul feed-back-ului in reglarea comunicarii publice

 

Structura cursului:
Cursul are 24 ore si se desfasoara pe parcursul a 3 zile cate 8 ore/zi.


Evaluare:

Pe parcurs: prin observarea realizata de trainer;
La sfarsitul cursului: testarea abilitatilor practice: simulare pe baza de scenariu.


Inscrierea la cursurile de formare se face, in limita locurilor disponibile, prin transmiterea Formularului de inscriere (Click aici pentru a descarca) la adresa: office@cursuriautorizate.ro  In cel mai scurt timp de la primirea cererii de inscriere la curs, veti fi contactat de un reprezentant al Top Quality Management.

Programul Comunicare manageriala in institutii publice este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru ocupatia ASISTENT RELATII PUBLICE SI COMUNICARE, cod COR 333906, iar certificatul eliberat este recunoscut de catre Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.

Programul de formare se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat în conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii si Justitiei Sociale  si al Ministrului Educatiei Nationale, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.

O grupa se constituie cu minimum 10 cursanti. In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Reduceri si Discount-uri

CARDURI DE FIDELITATE

 

Intrucat ati ales in mod repetat compania TOP QUALITY MANAGEMENT ca furnizor de formare am decis sa va rasplatim prin acordarea unui CARD DE FIDELITATE.

 

Cardul de fidelitate este acordat NUMAI clientilor fideli TOP QUALITY MANAGEMENT si reprezinta modalitatea noastra pentru a va rasplati decizia alegerii cursurilor oferite de catre compania noastra. Avem deosebita placere de a-i invita pe toti cursantii TOP QUALITY MANAGEMENT, la sediul nostru pentru inmanarea personala a acestui card, ce va ofera reduceri importante la toate cursurile noastre.


    Cardul de fidelitate SILVER
    Il puteti folosi pentru a beneficia de:
    - 10% reducere LA ORICE CURS pe care doriti sa il urmati;
    - 15% reducere daca mai veniti cu 2 prieteni LA ORICE CURS;
    - Pentru grupuri de minimum 4 persoane
participante la acelasi curs oferim GRATUIT TAXA DE PARTICIPARE si TAXA de EXAMINARE pentru o a cincea persoana, apartinand grupului;

    Cardul de fidelitate GOLD
    Il puteti folosi pentru a beneficia de:
    - 15% reducere la ORICE CURS pe care doriti sa il urmati si SCUTIRE de plata a taxei de examinare;
    - La 4 cursuri urmate, va oferim GRATUIT UN CURS, la alegere;
    - Pentru grupuri de minimum 4 persoane participante la acelasi curs oferim GRATUIT TAXA DE PARTICIPARE si TAXA de EXAMINARE pentru o a cincea persoana, apartinand grupului;

 Nota importanta:
- Ridicarea cardurilor se face in baza Cartii de Identitate (pentru persoane fizice) sau la cererea organizatiei prin imputernicit (pentru persoane juridice).
- Reducerea pentru grupuri se aplica NUMAI in cazul participarii la aceeasi sesiune de desfasurare a cursului respectiv.
- Reducerile nu se cumuleaza.

 

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite



Stiri

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Portofoliul de cursuri al Top Quality Management s-a imbogatit cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.
PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare si a Regulamentului UE 679/2016 (GDPR). Puteti vizualiza Politica de confidentialitate a Top Quality Management accesand link-ul: http://www.topquality.ro/politica-de-confidentialitate.html