Home > Cursuri INFORMATICA > Curs Proiectarea, realizarea si administrarea bazelor de date

Curs Proiectarea, realizarea si administrarea bazelor de date

Cursul Proiectarea, realizarea si administrarea bazelor de date este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru ocupatia ADMINISTRATOR BAZE DE DATE, cod  COR 252101.

Cursul este structurat conform noilor cerinte privind formarea profesionala a adultilor care impun o tehnica de invatare bazata pe foarte multe aplicatii practice pentru o mai justa intelegere si aplicare a informatiilor teoretice. Astfel, cursul imbina in mod util cele doua parti componente (partea teoretica si partea practica), cu unicul scop de a intampina nevoile cursantilor de a aplica efectiv ceea ce li se ofera in partea teoretica a cursului.

Tematica
:
- Reguli de proiectare / optimizare / normalizare a bazelor de date;
- Sisteme de gestiune a bazelor de date relationale;
- Sa intelegem SQL;
- Regasirea datelor;
- Sortarea datelor regasite;
- Filtrarea datelor;
- Campurile cu valoare calculata;
- Functii de manipulare a datelor;
- Sintetizarea datelor;
- Gruparea datelor;
- Lucrul cu sub-interogari;
- Unirea tabelelor;
- Uniuni complexe;
- Combinarea interogarilor;
- Inserarea datelor;
- Actualizarea si stergerea datelor;
- Crearea si manipularea tabelelor;
- Utilizarea vederilor;
- Lucruri cu proceduri stocate;
- Gestiunea prelucrarii tranzactiilor;
- Utilizarea cursoarelor;
- Caracteristici avansate ale limbajului SQL;
- Administrarea si securitatea bazelor de date;
- Aplicatii.

Competente dobandite:
  • Evaluarea cerintelor pentru un Sistem de Gestiune a Bazelor de Date
  • Instalarea Sistemului de Gestiune a Bazelor de Date
  • Crearea bazei de date
  • Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date
  • Administrarea performantelor bazei de date
  • Definirea utilizatorilor si nivelelor de acces la baza de date
  • Administrarea masurilor de securitate si confidentialitate a datelor
  • Intretinerea bazei de date si a Sistemului de Gestiune a Bazelor de Date

IMPORTANT!
Pentru a putea sustine examenul de absolvire in vederea obtinerii certificatului recunoscut de Autoritatea Nationala pentru Calificari, este necesara absolvirea studiilor superioare (cu diploma de licenta sau adeverinta).
In caz contrar, se poate urma cursul, insa se va primi o diploma de participare din partea Top Quality Management.
 
Perioada:
SESIUNEA 1: 4 - 27 iulie 2017, in zilele de marti si joi, intre orele 17.00 - 20.00
Puteti urma acest curs conform programului afisat la http://www.cursuri-web-design.ro/baze_de_date.html.
 
Pret*: 690 LEI/persoana
Taxa de examinare: 70 RON (nu se aplica TVA) – doar pentru cei care doresc examinarea in prezenta comisiei ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) pentru obtinerea certificatului de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.
*Preturile sunt valabile pentru cursurile OPEN. Daca doriti un curs dedicat, va rugam sa ne contactati.

Durata: 32 ore / 4 saptamani, cate 8 ore/saptamana
 
Locatie
: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 49, et. 3.

Inscrierea se face in limita locurilor disponibile prin primirea de catre organizatori a Formularului de inscriere pe care il puteti obtine accesand sectiunea "Inscriere cursuri", prin fax: 0316900991 sau prin e-mail: office@cursuriautorizate.ro.
 
Programul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari pentru ocupatia ADMINISTRATOR BAZE DE DATE, cod COR 252101, iar certificatul eliberat este recunoscut de catre Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale.

Pentru cursurile OPEN o grupa se constituie cu minimum 10 cursanti.
In functie de completarea grupelor, TOP QUALITY MANAGEMENT isi rezerva dreptul de modificare a datei de incepere a cursurilor.

Cursuri

Cursuri gratuite prin platforma e-Learning a Top Quality Management.

Pentru a accesa platforma, click pe poza.

Parteneri

Autoritatea Nationala pentru Calificari

ANC

TUV THURINGEN e.V.

http://www.tuev-thueringen.de/


Institutul International al Auditorilor Interni (IIA Global) din Statele Unite

http://www.theiia.org/certification/certified-internal-auditor/cia-professional-recognition-credit/

Stiri

Curs GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN

Anul 2017 debuteaza cu un nou program de formare profesionala: „GUVERNANTA CORPORATIVA, RISCURI ȘI CONTROL INTERN” dedicat AUDITORILOR INTERNI IN SECTORUL PUBLIC care doresc obtinerea atestarii profesionale.

2 CURSURI NOI LA TOP QUALITY MANAGEMENT

Incepand din luna IULIE 2016 am extins portofoliul de cursuri cu 2 programe de formare avand la baza interesul cursantilor nostri:

Reduceri cursanti

Reduceri de 50% pentru fosti cursanti ai Top Quality Management si InovaTop.
Pentru detalii click pe titlu.

ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE

PROGRAM ELIBERARI CERTIFICATE DE ABSOLVIRE
Luni si Vineri, orele 09.00 – 14.00
Miercuri, orele 13.00 – 17.30

Top Quality Management - cursuri personalizate adaptate cerintelor organizatiilor solicitante

Contacteaza-ne si nu vei avea decat de castigat.
Impreuna vom reusi sa iti cream o companie mai flexibila, capabila sa se adaptazeze la toate cerintele clientului tau.

Noutati

Cursuri de perfectionare pentru administratia publica – functionari publici, personal contractual si alesi locali

"Valoarea unui sistem administrativ consta nu atat in mijloacele materiale si financiare de care dispune, cat mai ales in potentialul sau uman" .

Curs Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta

Performanta companiei – Cum o atingem? Cum o sustinem?

Curs IMPLEMENTAREA SI EVALUAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN

Cursul practic "Implementarea si evaluarea a Sistemului de Control Intern" isi propune sa prezinte principalele notiuni ce stau la baza Sistemului de Control Intern, precum si abordarile specifice acestui proces, de la definirea obiectivelor proceselor, la managementul riscurilor asociate si pana la stabilirea si evaluarea controalelor eficiente, cu scopul de a atinge rezultatele asteptate. De asemenea, cursantii vor dobandi o imagine de ansamblu a utilizarii metodologiei COSO de stabilire a controalelor interne pe cele 5 componente de baza ale sistemului.

Noua platforma oferte de munca

Creaza-ti un cont pe www.oferte-de-munca.ro, completeaza-ti profilul sau posteaza-ti proiectele! Totul este gratuit! Poti incepe chiar acum! Prezinta-te celorlalti, prezinta-ti atat aptitudinile cat si hobby-urile pentru a comunica cu ceilalti membrii. Prezinta-ti portofoliu celorlalti membrii! Posteaza propriul Job sau proiect. Este gratuit. Liciteaza pentru Job-urile postate. Este de asemenea gratuit.

PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Top Quality Management prelucreaza date cu caracter personal, pentru scopul „activitati de formare profesionala”, in conformitate cu legislatia in vigoare, legea nr.677/2001, modificata si completata.